در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

انجمن هنرهای نمایشی یکی از سه محور اصلی ما است

سید محمد حسین بلاغی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان ضمن قرار گرفتن در جریان برنامه های اجرایی و آموزشی آن‌ها برای شش ماه اول سال ۱۴۰۲ گفت: اصلی ترین حمایت ما ، حمایت از هسته های مردمی است و انجمن ها از بهترین و سالم‌ترین هسته های مردمی هستند چرا که با رای اکثریت انتخاب شده و روی کار آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی ، نشست اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان با  سید محمد حسین بلاغی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ، پیرامون ارائه برنامه های اجرایی و آموزشی برای شش ماه اول سال ۱۴۰۲ ، برگزار شد.
در این نشست که با حضور شهرام خدایی (مدیر عامل) ،  محمد یوسفی زاده (رئیس هیات مدیره) ، فرناز فتح راضی  (نایب رئیس) و محسن عبدلی (خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی) در محل دفتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، برنامه های شش ماه اول سال ۱۴۰۲ این انجمن در قالب طرح های جداگانه، برای تصویب و تایید نهایی به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد.
سید محمد حسین بلاغی در این نشست با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از قطب های مهم تئاتر کشور است گفت: «نقش انجمن نمایش در این میان بسیار حائز اهمیت است ، چرا که در کلیه امور مربوط به حوزه نمایش ، انجمن باید با درایت و سیاست گذاری جامع وارد عمل شود.»
وی با اشاره به اینکه انجمن هنرهای نمایشی یکی از سه محور اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی است افزود : «اصلی ترین حمایت ما ، حمایت از هسته های مردمی است و انجمن ها از بهترین و سالم‌ترین هسته های مردمی هستند چرا که با رای اکثریت انتخاب شده و روی کار آمده اند . اینکه انجمن نمایش در حوزه فعالیت خود حضور فعال داشته باشد و جهت و مسیر حرکت خود را به درستی مشخص نماید و در برگیرندگی خود را افزایش دهد ، مسئله ای بسیار مهم است . لذا نگاه اداره کل ، نگاه انجمن محور است و بر اساس همین نگاه امیدواریم با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان ، اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزنیم .»
شهرام خدایی نیز در این نشست ضمن ارائه طرح برنامه های انجمن گفت: «تلاش انجمن نمایش بر این است که به عنوان یکی از بازوهای اجرایی، در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باشد. اعضای هیئت مدیره متشکل از تیمی کار بلد است و با تجربه درخشانی که در امور اجرایی داشته اند بر این مطلب صحه گذاشته‌اند.»
وی با اشاره به اهمیت اعتماد بین انجمن نمایش و اداره کل گفت: «برگزاری خوب جشنواره تئاتر استانی سال ۱۴۰۱ توسط انجمن نمایش یک نشانه برای افزایش این اعتماد است ، چرا که طبق گفته مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، یکی از بهترین و بی حاشیه ترین جشنواره های استانی کشور در سال گذشته بود . لذا به ادامه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بسیار خوش بین هستیم و امیدواریم در تمام مسائل مربوط به حوزه نمایش ، از توان و پتانسیل این انجمن استفاده شود.»




مطالب مرتبط

با حضور اسرافیل فرج‌‎اللهی

آیین گرامی‌داشت روز جهانی تئاتر در تبریز برگزار شد
با حضور اسرافیل فرج‌‎اللهی

آیین گرامی‌داشت روز جهانی تئاتر در تبریز برگزار شد

آیین گرامی‌داشت روز جهانی تئاتر با حضور مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور و جمعی از پیشکسوتان، اساتید و هنرمندان استان آذربایجان شرقی در خانه پروین اعتصامی در تبریز برگزار شد.

|

نظرات کاربران