در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

انجمن هنرهای نمایشی یکی از سه محور اصلی ما است

سید محمد حسین بلاغی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان ضمن قرار گرفتن در جریان برنامه های اجرایی و آموزشی آن‌ها برای شش ماه اول سال ۱۴۰۲ گفت: اصلی ترین حمایت ما ، حمایت از هسته های مردمی است و انجمن ها از بهترین و سالم‌ترین هسته های مردمی هستند چرا که با رای اکثریت انتخاب شده و روی کار آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی ، نشست اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان با  سید محمد حسین بلاغی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ، پیرامون ارائه برنامه های اجرایی و آموزشی برای شش ماه اول سال ۱۴۰۲ ، برگزار شد.
در این نشست که با حضور شهرام خدایی (مدیر عامل) ،  محمد یوسفی زاده (رئیس هیات مدیره) ، فرناز فتح راضی  (نایب رئیس) و محسن عبدلی (خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی) در محل دفتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، برنامه های شش ماه اول سال ۱۴۰۲ این انجمن در قالب طرح های جداگانه، برای تصویب و تایید نهایی به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد.
سید محمد حسین بلاغی در این نشست با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از قطب های مهم تئاتر کشور است گفت: «نقش انجمن نمایش در این میان بسیار حائز اهمیت است ، چرا که در کلیه امور مربوط به حوزه نمایش ، انجمن باید با درایت و سیاست گذاری جامع وارد عمل شود.»
وی با اشاره به اینکه انجمن هنرهای نمایشی یکی از سه محور اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی است افزود : «اصلی ترین حمایت ما ، حمایت از هسته های مردمی است و انجمن ها از بهترین و سالم‌ترین هسته های مردمی هستند چرا که با رای اکثریت انتخاب شده و روی کار آمده اند . اینکه انجمن نمایش در حوزه فعالیت خود حضور فعال داشته باشد و جهت و مسیر حرکت خود را به درستی مشخص نماید و در برگیرندگی خود را افزایش دهد ، مسئله ای بسیار مهم است . لذا نگاه اداره کل ، نگاه انجمن محور است و بر اساس همین نگاه امیدواریم با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان ، اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزنیم .»
شهرام خدایی نیز در این نشست ضمن ارائه طرح برنامه های انجمن گفت: «تلاش انجمن نمایش بر این است که به عنوان یکی از بازوهای اجرایی، در کنار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باشد. اعضای هیئت مدیره متشکل از تیمی کار بلد است و با تجربه درخشانی که در امور اجرایی داشته اند بر این مطلب صحه گذاشته‌اند.»
وی با اشاره به اهمیت اعتماد بین انجمن نمایش و اداره کل گفت: «برگزاری خوب جشنواره تئاتر استانی سال ۱۴۰۱ توسط انجمن نمایش یک نشانه برای افزایش این اعتماد است ، چرا که طبق گفته مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، یکی از بهترین و بی حاشیه ترین جشنواره های استانی کشور در سال گذشته بود . لذا به ادامه همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بسیار خوش بین هستیم و امیدواریم در تمام مسائل مربوط به حوزه نمایش ، از توان و پتانسیل این انجمن استفاده شود.»




مطالب مرتبط

به کارگردانی محسن عبدلی

نمایش «استخوان لای زخم» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه می‌رود
به کارگردانی محسن عبدلی

نمایش «استخوان لای زخم» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه می‌رود

نمایش «استخوان لای زخم» به نویسندگی جهانگیر چالاکی و طراحی و کارگردانی محسن عبدلی، کاری از گروه نمایش داد از اول خرداد ماه در پلاتو استاد قبه زرین تئاتر شهر تبریز روی صحنه می‌رود.

|

با حضور اسرافیل فرج‌‎اللهی

آیین گرامی‌داشت روز جهانی تئاتر در تبریز برگزار شد
با حضور اسرافیل فرج‌‎اللهی

آیین گرامی‌داشت روز جهانی تئاتر در تبریز برگزار شد

آیین گرامی‌داشت روز جهانی تئاتر با حضور مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور و جمعی از پیشکسوتان، اساتید و هنرمندان استان آذربایجان شرقی در خانه پروین اعتصامی در تبریز برگزار شد.

|

نظرات کاربران