در حال بارگذاری ...
هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ شهرستان مرند معرفی شدند؛

برگزاری دومین جشنواره تئاتر با حمایت خیرین

اعضاء هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ شهرستان مرند معرفی شدند. این دومین جشنواره ای است طی یک سال اخیر با حمایت خیرین در استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، غلامرضا رزاقی، حمید حمیدی و محمد یوسفی زاده بعنوان اعضاء هیات داروان  نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ شهرستان مرند معرفی شدند.

محمد یوسفی زاده دبیر این جشنواره در ادامه افزود: امسال این جشنواره از طرف موسسه هنرهای نمایشی نیک اندیشان فیروزه اوراسیا با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند و با حمایت مالی و مشارکت تولیدی چینی سویل آیل، شرکت ترانزیت ایران وترکیه، پرده سرای ابریشم، تالار و رستوران حیدربابا و شرکت آذرقاپی طی روزهای ۳۰ و۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ به میزبانی شهرستان مرند برگزار خواهد شد.

او همچنین خاطر نشان کرد: این جشنواره با حضور دوازده گروه نمایشی (کار اولی)، دومین جشنواره طی یک سال اخیر است که با حمایت خیرین فرهنگی و هنری شهرستان مرند برگزار می شود.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران