در حال بارگذاری ...

«خشکسالی و دروغ» در تبریز به روی صحنه می رود

نمایش «خشکسالی و دروغ » به کارگردانی "وحید محمدی" از هفتم تا ۲۱ تیرماه در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می‎رود.

به گزارش تئاتر آذربایجان شرقی، نمایشنامه‏ ی «خشکسالی و دروغ» اثر محمد یعقوبی است که تلاش می کند عواقب و تاثیرات دروغ در روابط افراد به ویژه بین اعضای خانواده را به زبان تئاتر بیان کند.

داستان توسط چهار کاراکتر اصلی و گفتن چند دروغ شروع شده و کاراکترها را با بحران مواجه میکند و ادامهی ماجرا حول این داستان رقم می‌خورد.

این داستان شامل دو کاراکتر زن و دو کاراکتر مرد میشود که مینا پناهی نقش آلا و سروناز مددی نقش میترا را در این نمایش ایفا میکنند و همچنین بهرام حسن بابایی در نقش امید و فرید ادهمی نقش آرش را در این نمایش بر عهده دارند.

تمرینات این نمایش از بهمن ماه سال گذشته شروع شده و تا اردیبهشت ماه سال جاری نیز ادامه داشت.

نمایشنامه ی خشکسالی و دروغ توسط انتشارات افراز چاپ‌شده و به چاپ سوم رسیده‌ و نسخهٔ ترکی آن نیز با ترجمهٔ هومن بهمنی جلالی توسط انتشارات میتوس بویت در ترکیه منتشر شده‌است.

وحید محمدی فعالیت تئاتری را از سال 86 به طور جدی آغاز کرده و تاکنون در حدود 23 نمایش به عنوان دستیار و مشاور کارگردان فعالیت داشته و سال گذشته نیز نمایش والس تصادفی را در تئاتر شهر تبریز به روی صحنه برده است.

سایر عوامل اجرایی نمایش «خشکسالی و دروغ» عبارتند از: دستیاراول کارگردان: رضا محمودی، دستیار دوم کارگردان: علیرضا علیزاده، مدیرصحنه:علیرضا پورصدیقیان، منشی صحنه: مهدیه عبادی، طراح صحنه: رامین ریاضی، طراح نور: سامان إرمی، طراح گریم: مینا پناهی، طراح لباس: وحید محمدی، طراح پوستر و بروشور: مصطفی رضاپور، آهنگساز: بابک خادمی، عکاس: علیرضا علیزاده، روابط عمومی: رقیه ولی پور، اجرای گریم: اشکان زینالی/بهناز نوری، اجرای دکور: یاسین عباسعلی نژاد، دستیار صحنه: رسول نقلی

اجرای نخست این نمایش برای اهالی رسانه رایگان خواهد بود.

 




مطالب مرتبط

پس از حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت
پس از حضور در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای خاوران

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به نویسندگی محمد چرمشیر، بهمن عباسپور، شهرام گیل‌ آبادی و تهیه کنندگی عباس خلیفه‌لو و کارگردانی نسیم عمو‌زاده کاری از گروه نمایش سارای، با استقبال پر شور تماشاگران در تئاتر شهر تبریز روی صحنه رفت.

|

به کارگردانی حسین اصل عبداللهی

اجرای نمایش «مستاجر جدید» در تئاتر شهر تبریز تمدید شد
به کارگردانی حسین اصل عبداللهی

اجرای نمایش «مستاجر جدید» در تئاتر شهر تبریز تمدید شد

نمایش «مستاجر جدید» به نویسندگی اوژن یونسکو و کارگردانی حسین اصل عبداللهی که از اول بهمن ماه در سالن استاد صادقی تئاتر شهر تبریز به اجرا درآمد، به دلیل استقبال مخاطبان تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

|

نظرات کاربران