در حال بارگذاری ...
بابک نهرین عنوان کرد:

حمایت مسئولان، عامل ارتقای سطح کیفی جشنواره تئاتر فجر در تبریز

رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی با اشاره به حضور نمایش های برتر ایران و یک اثر برگزیده از باکو در جشنواره تئاتر فجر تبریز گفت: حمایت مسئولان فرهنگی و محلی عامل ارتقای سطح کیفی جشنواره تئاتر فجر در تبریز بوده است.

به گزارش روابط عمومی تئاتر شهر، بابک نهرین اظهار داشت: برای رایزنی جهت انتخاب نمایش های مطرح و حضور هنرمندان بزرگی چون گلاب آدینه در تبریز، اداره کل فرهنگ و ارشاد دسلامی آذربایجان شرقی حمایت های گسترده ای به عمل آورد.

او همچنین با اشاره به نقش تاثیرگذار رایزن فرهنگی سفارت ایران در باکو برای امضای توافق همکاری با تئاتر دولتی باکو تصریح کرد: با توجه به توافقات صورت گرفته و مساعدت دکتر ابراهیمی، رایزن ایران در باکو، یکی از گروه های نمایشی بنام جمهوری آذربایجان در جشنواره تئاتر فجر تبریز حضور خواهند یافت.

نهرین با تقدیر از همراهی مجموعه ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در طول فعالیت دوره ی جدید انجمن هنرهای نمایشی استان گفت: در سایه ی تعامل و همراهی فی مابین است که امروز تئاتر تبریز جانی دوباره گرفته طوری‌که اغلب سالن های مجموعه ی تئاتر شهر با ترافیک اجرا و استقبال مردم روبروست.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی میزبانی تبریز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر را در سایه ی همکاری نهادهای مختلف عنوان کرد و گفت: بدون شک حضور هنرمندان بنام ایران و نیز گروه 30 نفره ی تئاتر باکو، هزینه های بسیاری دارد که در این راه، شهرداری تبریز نقش پررنگی داشته است.

نهرین با اشاره به اعتبارات محدود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برای تخصیص به انجمن های مختلف فرهنگی و هنری یادآور شد: به همین دلیل نیز شهردار محترم و مدیرکل روابط عمومی شهرداری تبریز به همراه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همواره در بزنگاه های حساس به یاری اهالی هنر شتافته و مجموعه ی تئاتر شهر را تنها نگذاشته اند.

نهرین از برگزاری همزمان چندین نمایش در سالن های مختلف تئاتر شهر تبریز خبر داد و گفت: درحالیکه بدلیل وجود برخی اعمال سلیقه ها و تنگ نظری های دولت گذشته، تئاتر تبریز حدود هشت سال در کما رفته بود، امروز در سایه ی حمایت های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید، شاهد رونق هنرهای نمایشی در تبریز هستیم.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی نوسازی تاسیسات تئاتر شهر و اقدامات عمرانی صورت گرفته در این مجموعه را حاصل همکاری و مساعدت مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد و نیز شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: با تامین اعتبارات لازم از سوی مدیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز، علاوه بر انجام تعمیرات اساسی، امسال شاهد برگزاری دو رویداد مهم نمایشی در تبریز بودیم.

بابک نهرین در ادامه با یادآوری اینکه در کنار بیان کاستی های موجود، باید فرهنگ قدردانی نیز در جامعه نهادینه شود گفت: در جایی که همراهی و همکاری صورت می گیرد، بر خود وظیفه می دانیم با نام بردن از مسئولان مذکور از آنها قدردانی کرده و ایشان را در انجام مسئولیت های خود مصمم تر کنیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران