در حال بارگذاری ...

«نوای اسرار آمیز» در تبریز نمایشنامه خوانی می‌شود

نمایشنامه خوانی «نوای اسرار آمیز»، به کارگردانی کارگردان این نمایش علی کاظمی‌وند در تبریز اجرا می شود.

به گزارش تئاتر آذربایجان شرقی،  این نمایشنامه نوشته اریک امانوئل اشمیت است و خوانش‌گران آن  علی کاظمی‌وند، مسعود شهری و اکت‌خوان سودا عبدالعظیم‌زاده هستند.

«نوای اسرار آمیز» درباره یک نویسنده معروف برنده جایزه نوبل است که سالهاست به تنهایی در جزیره ای در دریای نروژ زندگی می کند، او زندگی در انزوا را برای خود برگزیده است. خبرنگاری به نام اریک لارسن برای مصاحبه به دیدار اومی آید. او اولین خبرنگاری است که موفق به گرفتن وقت مصاحبه با او شده است.

خبرنگار در بدو ورود با شلیک گلوله مورد استقبال واقع می شود و متوجه می شود که با آدمی غیر عادی مواجه است! کشمکش‌های بین این دو کاراکتر در ادامه ماجرا، منجر به کشف رازهایی در زندگی این نویسنده و خبرنگار می‌شود، رازهایی که نقطه مشترک این دو نفر را برملا می‌کند!

بحث اصلی خبرنگار با نویسنده در باره آخرین کتاب او به نام "عشق ناگفته" است. کتابی که برای بیان نظرات نویسنده در باره عشق، نامه نگاری های عاشقانه نویسنده و زنی به نام اوالارمور را وسیله قرار می‌دهد.

تم نمایشنامه کشف راز دلباختگی است که از دو دیدگاه مردانه بررسی می شود. خبرنگار به دنبال کشف حقیقت است در حالیکه نویسنده از آن گریزان است، چون اعتقاد دارد که انسان ها تاب کشف راز حقیقت را ندارند.

نمایشنامه‌خوانی «نوای اسرار آمیز»  جمعه ۲۶ آذرماه امسال ساعت ۱۷ در خیابان امام خمینی، نرسیده به چهارراه منصور از سمت میدان ساعت، کوچه سیدزاده، پلاک ۱۳، گالری فرهنگ‌سرای هنری کیاوش برگزار می‌شود.

 




نظرات کاربران