در حال بارگذاری ...
...

طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

دبیر سی و ششمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی معرفی شد

با حضور اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی، طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، امیر حجازی به عنوان دبیر این دوره از جشنواره معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی، در نشستی که با حضور اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی برگزار شد، طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امیر حجازی به عنوان دبیر این دوره از جشنواره معرفی شد.
در متن حکم آمده است: «با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و بنا به پیشنهاد شورای سیاست گذاری سی­ و ششمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان­ شرقی، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر این جشنواره منصوب می­‌شوید. امید است با استعانت از درگاه حق‌تعالی و ضمن مطالعه دقیق و عمل به شیوه‌نامه برگزاری سی‌ و‌ ششمین جشنواره تئاتر استان‌ها در سال ۱۴۰۳ و  با همکاری شورای سیاستگذاری و معاونت هنری اداره کل و با استفاده از ظرفیت­‌های انجمن نمایش استان در برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد هنری موفق و سربلند باشید.»
گفتنی است سیدمحمدحسین بلاغی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری و علی محرمی، محمد یوسفی‌زاده، عباس خلیفه‌لو، یونس حسین‌خواه و مینا اکبری به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره تئاتر استانی در این نشست حضور داشتند.
امیر حجازی متولد ۱۳۴۹ اهل تبریز 
بازیگر، طراح، کارگردان و مدرس تئاتر است. وی در ساحت کارگردانی بیش از ۳۰ اثر نمایشی به روی صحنه برده است. وی همچنین داور جشنواره‌های متعدد تئاتر استانی و سراسری بوده و  به عنوان کارگردان و بازیگر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی حضور یافته است.