در حال بارگذاری ...
گفت و گو با کار گردانان نمایش «ماندلا»

گردهم آمدن بزرگان تئاتر خیابانی

فرشته جعفری و مهدی روزبهانی می‌گویند بزرگان تئاتر خیابانی در جشنواره تبریزیم گرد هم آمدند و اجراهای بی نظیرشان را به صحنه بردند، استقبال مردم هم از این رویداد بسیار چشمگیر و امید بخش بود.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از روابط عمومی  ششمین جشنواره تئاتر خیابانی تبریزیم، این جشنواره  پس از چندین سال وقفه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با همراهی نهادهای متولی به دبیری رامین راستی در تبریز برگزار شد.

فرشته جعفری، کار تئاتر را از سال 1389 شروع کرده و با مهدی روزبهانی که قریب به 20 سال در حوزه تئاتر خیابانی فعالیت دارد، به صورت مشترک با کارگردانی نمایش «ماندالا» از زنجان در این جشنواره شرکت کرده بودند.

جعفری درباره نمایش گفت: «ایده این نمایش را یکی از نویسندگان خوب شهرمان به ما داد و ما هم خواستیم آن را اجرایی کنیم، این نمایش درباره هوش مصنوعی است. هیچ کس به مضرات این موضوع فکر نمی کند و ما خواستیه ایم این مضرات را در قالب هنر برای مردم بیان کنیم.»

روزبهانی نیز گفت: «ما در جشنواره بین المللی مقاومت پارسال در کشور عراق یک کار مشترک را با همدیگر به دو زبان فارسی و انگلیسی داشتیم که نتایج خوبی را دیدیم، در این نمایش هم در کنار پرداختن به موضوع هوش مصنوعی، یک سری مسائل اجتماعی را هم به تصویر کشانده ایم.»

فرشته جعفری در خصوص جشنواره تبریزیم توضیح داد: «هنگامی که لیست اجرا این رویداد را مشاهده کردیم ، دیدیم که همه بزرگان تئاتر خیابانی در آن گردهم آمده اند و قرار است اجراهای بی نظیرشان را به صحنه ببرند، استقبال مردم هم از این رویداد بسیار چشمگیر و امید بخش بود.»




نظرات کاربران