در حال بارگذاری ...

هیئت داوران هفدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند معرفی شدند

نادر برهانی مرند، محمود یوسفی مرند و جواد قامتی به عنوان داوران هفدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند انتخاب شدند .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی، نادر برهانی مرند، محمود یوسفی مرند و جواد قامتیداوران هفدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند شدند . 

نادربرهانی مرند متولد ۱۳۴۹ و دانش آموخته دانشکده صدا و سیما ، نویسنده ، کارگردان ، بازیگر و مدرس تئاتر است و عضویت در شورای عالی تئاتر فجر ، شورای سیاست‌گذاری رادیو نمایش و کمیته آموزش صدا و همچنین مدیریت دفتر ادبیات نمایشی مرکز هنرهای نمایشی رادیو و ... را در پرونده هنری خود دارد .

محمود یوسفی مرند متولد ۱۳۴۷ نویسنده ، کارگردان ، پژوهشگر ، روزنامه نگار و منتقد هنری و ادبی است که سال‌های متمادی درحوزه آموزش هنرهای نمایشی فعال بوده و سردبیری چند نشریه اجتماعی ، فرهنگی و هنری را بر عهده داشته است .

جواد قامتی متولد ۱۳۵۳ بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است که سابقه بازیگری در آثاری همچون: پوست ، جلال ، روزهای بی قراری ۲ و آتش و باد را در کارنامه هنری خود دارد . او همچنین از کارگردان‌های موفق تئاتر استان آذربایجان شرقی است .

هفدهمین جشنواره تئاتر جوان به دبیری محمد یوسفی زاده با حمایت فرهیختگان هنری مرند ۱۹ الی ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور هنرمندان شهرهای مرند ، شبستر و جلفا و به میزبانی شهرستان مرند برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران