در حال بارگذاری ...

نمایش «آن در من» در تبریز روی صحنه می‌رود

نمایش «آن در من» به نویسندگی رضا باقر پور و کارگردانی یونس ولی پور در سالن استاد صادقی مجموعه فرهنگی هنری تربیت (تئاتر شهر تبریز) به روی صحنه می‌رود .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی، نمایش «آن در من» به نویسندگی رضا باقر پور و کارگردانی یونس ولی پور از ۸ الی ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۲ در سالن استاد صادقی مجموعه فرهنگی هنری تربیت ( تئاتر شهر تبریز ) به روی صحنه می‌رود .
این نمایش که به سبک تئاتر حرکتی ( بر اساس حرکت و بیان بدنی بازیگر ) اجرا می‌شود ، به خلوت انسان و درگیری او با خود و افکارش و محدودیت های درونی او اشاره می کند ؛ در واقع یک فرم است و یک ضد داستان . فرمی دو بعدی از یک انسان که می تواند هر یک از افراد این جامعه باشد . 
یونس ولی پور که از کارگردانان فعال در حوزه تئاتر حرکتی در تبریز است در این نمایش کوشیده است از طریق حرکت به انتقال مفاهیم بپردازد چرا که از نظر وی ماندگاری و اثر گذاری تصویر در ذهن بسیار قوی تر از یک دیالوگ است و برداشت هر مخاطب در تئاتر حرکتی چالش برانگیز خواهد بود . 

در این نمایش رضا باقرپور و مبین حسین زارعی به ایفای نقش می‌پردازند. سایر عوامل این نمایش عبارتند از : دستیار کارگردان : رضا نیک‌خواه ، طراح صحنه : هما امانی ، طراح و اجرای لباس : الناز خدادادی ، طراح نور : یونس ولی‌پور ، اجرای نور : کوروش صفائی ، طراح و اجرای گریم و اپراتور نور : پویا مزمل ، عکس : معصومه سلیمانی و نگین پولادی ، طراح پوستر و تدوین و تیزر نمایش : احمد محجوبزاد، تهیه شده در استدیو دا




نظرات کاربران