در حال بارگذاری ...

نمایش عروسکی پهلوان هیبت در تبریز روی صحنه رفت

نمایش عروسکی « پهلوان هیبت » به نویسندگی محمد ملکی اصل و کارگردانی میلاد شریف نژاد ، اثری به تهیه کنندگی مشترک هنرستان میرک تبریز و موسسه فرهنگی و هنری هما در تبریز به روی صحنه رفت .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی نمایش عروسکی « پهلوان هیبت » به نویسندگی محمد ملکی اصل و کارگردانی میلاد شریف نژاد از ۷ الی ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۲ در سالن پلاتو تئاتر مستقل مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز به روی صحنه رفت .
این نمایش که به تهیه کنندگی مشترک هنرستان میرک تبریز و موسسه فرهنگی و هنری هما می باشد ، با همت وحید رحیمی مدرس هنرستان میرک و حمایت مهرداد ولی پور مدیر این هنرستان و جمعی از هنرجویان این مجموعه تولید شده است که در سال ۱۴۰۱ موفق شده است عناوینی چون رتبه یک جشنواره استانی نمایش های دانش آموزی و مقام برگزیده جشنواره کشوری فردا را به خود اختصاص دهد .
نمایش پهلوان هیبت که با تلفیق تکنیک عروسک های دستکشی و عروسک های سایه ای تولید شده است در تلاش است که در خصوص مفاهیم پهلوانی و ترس با کودکان سخن بگوید تا آنها را برای رویارویی با حقایق زندگی آماده کند .
لازم به ذکر است زنگ افتتاح این نمایش را هما جدیکار ، عروسک گردان ، نویسنده و کارگردان مطرح حوزه نمایش عروسکی به صدا در آورد .
سایر عوامل این نمایش عبارتند از :
استاد راهنما : وحید رحیمی
مشاور پروژه : رقیه نیکی یار
عروسک گردانان : صبا فربد یار ، احسان نامور ، علی روشی ، حامد تقی زاده ، امیرعلی سلامی ، مهدی تاپدوقی ، آرین قاسمی و کیا اصغری
ساخت عروسک : مهدی تاپدوقی ، علی روشی ، آرین قاسمی ، پارسا صمدی ، امیرعلی سلامی ، مهدی رستم پور و میلاد شریف نژاد
صداپیشگان : فیروز عاقلی ، سید سجاد راثی هاشمی ، رامین ریاضی ، رحیم عباس زاده ، محمد ملکی اصل ، حامد غفارپور ، فیروزه نعمتی و منیژه نظمی
آهنگساز : محمد ملکی اصل
دستیار کارگردان : پارسا صمدی ، نیکو شجاعی ، امیر رضا پاسدار بابایی
طراح عروسک : یاسمن کریمی زاده
طراح پوستر و بروشور : حدیث پور محمدی
طراح صحنه : رامین رحیمی
نورپرداز و مدیر صحنه : کیا اصغری
ساخت تیزر : عرفان زردهی
ضبط سایه : مرسل زارع
طراح سایه‌ : سید محمدحسین حسنی اژدری
عکاس و تبلیغات : امیرعلی کریمی ، محمدرضا ودایع خیری




نظرات کاربران