در حال بارگذاری ...

پوستر هفدهمین جشنواره تئاتر جوان شهرستان مرند رونمایی شد

آیین رونمایی از پوستر هفدهمین جشنواره تئاتر جوان شهرستان مرند با حضور پر شور خانواده تئاتر و با یاد و پاسداشت سه هنرمند فقید تئاتر و فیلم این شهرستان در سالن اجلاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی، آیین رو نمایی از پوستر هفدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ در محل سالن اجلاس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، با حضور سعید سلطانپور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند ، محمد یوسفی زاده دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر جوان و جمعی از پیشکسوتان و جوانان عرصه تئاتر و خیرین هنردوست، به یاد و پاسداشت سه هنرمند فقید تئاتر و فیلم مرند برگزار شد.
سلطانپور در ابتدای مراسم ضمن تقدیر از حضور اهالی تئاتر در مراسم تشیع و تدفین پیکر زنده یاد استاد جواد حسنی، گزارشی از روند برگزاری جشنواره های مختلف هنری علی الخصوص جشنواره تئاتر «جوان» و « باغچه بان » ارائه داد .

محمد یوسفی زاده نیز در این مراسم ضمن تسلیت درگذشت استاد جواد حسنی، از اسپانسرها و حامیان جشنواره تقدیر و تشکر نموده و حضور پر شور خانواده تئاتر مرند را در این مراسم مغتنم شمرد .
وی با بیان اینکه حضور تمام اهالی خانواده تئاتر در این مراسم بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است افزود : « این جشنواره به یاد و پاسداشت زنده یادان میرحمید رضایی ، اکبر باقر سامانی و استاد جواد حسنی برگزار خواهد شد و با مزین نمودن جشنواره به نام هنرمندان درگذشته، یاد و خاطره آنها را زنده نگه خواهیم داشت .»

وی افزود : «هفدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند در سه بخش خیابانی ، صحنه ای و نمایشنامه خوانی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا پایان خرداد ماه سال جاری به دبیر خانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند ارسال نمایند . اعلام نتایج بازبینی هفته اول تیر ماه خواهد بود و جشنواره در نیمه دوم تیر ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد .»

در ادامه  علی امینی و غلامرضا رزاقی و مجتبی اکبری اسبق با مرور خاطراتی از استاد جواد حسنی یاد و خاطر این هنرمند گرانقدر را گرامی داشتند.

مراسم رونمایی پوستر جشنواره توسط پولاد حسنی مرند فرزند استاد حسنی و استاد غلامرضا رزاقی انجام شد و پوستر جشنواره توسط تنی چند از بزرگان هنر تئاتر مرند به رسم یادبود امضا شد .
هم زمان با رونمایی از پوستر هفدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند، فراخوان این جشنواره نیز منتشر شد.
در پایان این مراسم احکام عوامل اجرایی هفدهمین جشنواره تئاتر جوان مرند به ستاد اجرایی تقدیم گردید تا دبیر خانه این جشنواره رسما کار خود را آغاز نماید .
هفدهمین جشنواره تئاتر جوان شهرستان مرند با حمایت مالی و مردمی هنردوستان این شهرستان و با مشارکت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مرند و موسسه هنرهای نمایشی نیک اندیشان فیروزه اوراسیا تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران