در حال بارگذاری ...
کاظم نظری در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی:

امیدواریم رویدادهای بزرگ تئاتر کشور در آذربایجان‌شرقی برگزار شود

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی، کاظم نظری در آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر آذربایجان‌شرقی که در شهرستان مرند برگزار شد اظهار امیدواری کرد تا چراغ تئاتر با حضور علاقمندان و فعالان این عرصه همواره پرفروغ باشد.

وی افزود: رویکرد مرکز هنرهای نمایشی بر این امر استوار خواهد بود تا با تمرکززدایی ، رویدادهای مختلف تئاتری را در استانها و شهرستانها برگزار کنیم و امیدواریم این روند در ایجاد امکانات زیرساختی این هنر در شهرستانها موثر باشد.

نظری، گفت: اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجا‌شرقی در برگزاری سی و چهارمین دوره از جشنواره استانی تئاتر در شهرستان مرند و همراهی و همکاری مدیران محلی قابل تقدیر است و امیدواریم با همکاری و همراهی مدیران استانی و شهرستانی شاهد ایجاد پلاتوهای جدید در این شهرستان باشیم.

وی ظهور و بروز استعدادهای نو و جوان در متن برگزاری این جشنواره‌ها را از نقاط قوت و اهداف برگزاری جشنواره در شهرستان‌ها عنوان کرد.

سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر  آذربایجان شرقی از 2 تا 4 آذرماه در مرند برگزار شد و موضوعات این جشنواره شامل متون اورجینال و متون محلی یا برگرفته شده از ادبیات ملی و فرهنگ و سنن و آداب ورسوم بومی آذربایجانی، توسعه فرهنگ اقامه نماز،  نمایشهای مذهبی، حمایت از تولید ملی، حجاب وعفاف، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و ایثار و شهادت و نیز توجه به مضامین اجتماعی فرهنگی و انسانی و آسیب های اجتماعی و آسیب های کرونا بود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران