در حال بارگذاری ...

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی رونمایی شد

نشست خبری و آیین رو نمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، دبیر و دبیر اجرایی جشنواره ، اصحاب قلم و رسانه ، اعضای هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان و تنی چند از پیشکسوتان و هنرمندان عرصه نمایش شهرستان مرند بعد از ظهر روز سه شنبه ، مورخ اول آذرماه سال جاری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی، در ابتدای نشست، سعید سلطانپور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند که به عنوان دبیر اجرایی جشنواره نیز معرفی شده است ، ضمن ابراز خرسندی از وقوع این رویداد هنری در شهرستان مرند گفت: بعد از سی و سه دوره ، برای اولین بار در استان این جشنواره در یک شهرستان برگزار می شود که این امر میسر نبود مگر با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و آقای دکتر عباسی فرماندار محترم شهرستان مرند و دبیر محترم جشنواره.

وی ضمن دعوت از اصحاب رسانه برای حضور در ایام برگزاری این جشنواره افزود: امید است با همراهی و پوشش خبری مناسب ، در جهت هر چه با شکوه برگزار شدن این رویداد هنری گام برداریم .

در ادامه معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های مکرر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند ، مراتب احترام و قدر دانی خود را از آقای دکتر عباسی فرماندار محترم شهرستان مرند به جا آورده و افزود : از اولین روز دریافت این پیشنهاد از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند شاهد استقبال گرم ایشان از این امر بودیم که در نهایت به جهت حرکت در راستای تحقق عدالت فرهنگی و تمرکز زدایی از برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در مرکز استان با این پیشنهاد موافقت شد .

محرمی با تاکید بر نقش مثبت مرجع برگزاری در پیشبرد امور گفت: انجمن نمایش استان تا به امروز به درستی از عهده انجام این امر بر آمده است .

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دبیر جشنواره و سایر اعضای انجمن افزود : قطعا حضور اصحاب رسانه در انتشار اخبار و استقبال عموم از آن بی تأثیر نخواهد بود لذا امید است با پوشش خبری مناسب شاهد برگزاری جشنواره ای با شکوه باشیم .

در پایان شهرام خدایی دبیر جشنواره ضمن ارائه گزارشی از روند ثبت نام گروه ها و بازبینی آثار در خصوص تعداد نمایش های راه یافته و شرایط برگزاری جشنواره توضیحاتی را بیان نمود .

 وی ضمن تشکر و قدر دانی از فرماندار شهرستان مرند افزود : پیشنهاد برگزاری این جشنواره در مرند در ابتدا از سوی ، رییس هیات مدیره انجمن نمایش استان مطرح شد ‌. این پیشنهاد پس از استقبال انجمن نمایش ، برای بررسی در شورای سیاست گزاری جشنواره ، به جناب آقای ناظمی مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارائه شد . سپس با دعوت فرماندار محترم شهرستان مرند ، هیئتی متشکل از معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، دبیر جشنواره و رییس امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای تبادل نظر در این خصوص در شهر مرند گرد هم آمدند .

 در این جلسه دکتر عباسی ضمن تقبل بخشی از هزینه های جشنواره ، برای اسکان و پذیرایی از گروه ها اعلام آمادگی نمود و در نهایت با تایید شورای سیاست گذاری و موافقت مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مقرر شد شهرستان مرند میزبان برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی باشد .

در پایان شهرام خدایی ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه در جمع خانواده تئاتر افزود : امید است در روزهای برگزاری جشنواره نیز شاهد حضور پر شور شما برای تماشای آثار و انعکاس اخبار جشنواره باشیم .

 




نظرات کاربران