در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی بدون همراهی هنرمندان ممکن نبود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از همه نهادهایی که در برگزاری این جشنواره همراه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند؛ تقدیر کرد و گفت: میزبانی شایسته شهر تبریز از پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی بدون همراهی دیگر نهادهای فرهنگی به ویژه هنرمندان فعال عرصه تئاتر در استان ممکن نبود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، سید قاسم ناظمی در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که در محوطه موزه قاجار تبریز برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این رویداد مهم هنری در تبریز فرصتی مغتنم برای ارتقای سطح کیفی آثار تولیدی با مضامین ارزشی و آیینی است.

سیدقاسم ناظمی، با تأکید بر این‌که بهره‌مندی از ظرفیت هنر برای ترویج مفاهیم متعالی که ریشه در باورهای اعتقادی دارد؛ امری ضروری است، اظهار امیدواری کرد تا آحاد مردم زیست فرهنگی شایسته و درخوری با بهره مندی از حضور هنرمندان و تولیدات پرمحتوای آنان داشته باشند.
ناظمی از همه نهادهایی که در برگزاری این جشنواره همراه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند؛ تقدیر کرد و گفت: میزبانی شایسته شهر تبریز از پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر رضوی بدون همراهی دیگر نهادهای فرهنگی به ویژه هنرمندان فعال عرصه تئاتر در استان ممکن نبود.
گفتنی است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی  با حضور دوازده گروه تئاتر از شانزدهم تا نوزدهم خردادماه جاری در تبریز برگزار شد و امشب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران