در حال بارگذاری ...
در نخستین روز از جشنواره تئاتر رضوی

نمایش "دل سفید" به کارگردانی رضا کوه‌کمری اجرا شد

نمایش "دل سفید" در نخستین روز از پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، این نمایش به کارگردانی "رضا کوه‌کمری" دومین اجرای نخستین روز از پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی بود.

نویسندگی این نمایش را "مهدی صالحیار" بر عهده داشته و "حمید جلیلی‌آرباطان" به عنوان طراح صحنه، "سمیه شبان" به عنوان طراح لباس، "مهسا مهدیار" به عنوان طراح نور، "مینا خدایی" به عنوان آهنگساز و "ناصر ولایی" به عنوان طراح پوستر در این نمایش حضور داشتند.

موضوع نمایش "دل سفید" به این ترتیب است که شخصی که در خانواده‌ای مذهبی و با نذر و نیاز به درگاه امام رضا (ع) به دنیا آمده و نذر پدر و مادرش این بوده که چاووش خوان باشد، به عنوان سیاه و مبارک در مراسمات و عروسی ها برنامه اجرا می‌کند و ....

رضا کوه‌کمری از سال 1379 فعالیت هنری خود را در حوزه بازیگری و کارگردانی آغاز کرده و  حضور در جشنواره مختلف هنری در سطح بین‌المللی و ملی و کسب عناوین برتر را در کارنامه هنری خود دارد.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از شانزدهم تا نوزدهم خردادماه جاری در تبریز برگزار و طی آن دوازده گروه به رقابت خواهند پرداخت.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران