در حال بارگذاری ...
در حاشیه هفتمین جشنواره خیابانی ارس برگزار شد

دیدار صمیانه مدیرکل هنرهای نمایشی با هنرمندان

مدیرکل هنرهای نمایشی کشور ، در اولین شب حضور در هفتمین جشنواره سراسری تئاتر ارس در دیداری صمیمانه با کارگردانان و هنرمندان حاضر در جشنواره به گفت و گو نشست.

به گزارش ایران تئاتر ، این دیدار با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی و معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد ارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس و فرهاد قائمیان، وحید لک و فرزاد تقی لر ، داوران جشنواره و هنرمندان و کارگردانان حاضر در هفتمین جشنواره خیابانی ارس برگزار شد.

هنرمندان حاضر در ان نشست دغدغه های خود را با مدیرکل در میان گذاشتند و مسائلی چون کمبود زیرساخت های حوزه نمایش در منطقه  ، ثبت گروها ، مشکلات بنیادی در زیر ساخت های جشنواره ارس را مطرح کردند و مدیرکل هنرهای نمایشی در فضایی صمیمانه به سوالات هنرمندان پاسخ داد.

 گفتنی است مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم‌زمان با وز ملی هنرهای نمایشی و روزجهانی تئاتر به استان آذربایجان‌شرقی سفر کرده و با چند تن از هنرمندان پیشکسوت تئاتر استان دیدار و از مجموعه تئاتر شهر تبریز و تالار مرکزی این شهر بازدید نمود و در ادامه سفر خود در هفتمین جشنواره سراسری تئاتر ارس از دیگر برنامه های سفر مدیرکل هنرهای نمایشی به استان است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران