در حال بارگذاری ...

نمایش «هبوط» بر روی صحنه رفت

نمایش «هبوط» به همت حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در تبریز به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از  آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، سید محمد حسین بلاغی، رئیس حوزه هنری استان با بیان این مطلب اظهار کرد: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایش هبوط به همت حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در تبریز بر روی صحنه رفت.
وی افزود: این نمایش توسط هنرجویان کارگاه نمایش بچه‌های مسجد حوزه هنری انقلاب اسلامی استان تولید شده است که از ۲۴ تا ۲۸ بهمن ماه امسال رأس ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری اجرا شد.
بلاغی در ادامه با بیان اینکه این نمایش به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان تولید شده است، اظهار کرد: این نمایش نوشته آقای داود حیدری است و هنرجویان حوزه هنری استان هنرآفرینی خواهند کرد.
در این نمایش رضا موسوی، مهدی داننده، میلاد جوادی و محمد سالاری نقش‌آفرینی می‌کنند.
در خلاصه نمایش آمده است: داماد یک خانواده‌ به همراه برادر زنش به دلیل فشار مالی، و تأمین هزینه‌های عمل جراحی همسر و یا خواهر آن‌ برادر، وسوسه دزدی از پول‌های ضریح یک امامزاده‌ی می‌شوند. اما با توجه به ایمان، توکل و تقوایی که در عمل این دو وجود داشت، نه تنها مرتکب دزدی نمی‌شوند، بلکه به هدفشون نیز می‌رسند
این نمایش از ۲۴ تا ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۸:۳۰، در تماشاخانه مهر (مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری استان) واقع در تبریز، حدفاصل تقاطع شریعتی و سه راه فردوسی جنب پردیس سینمایی قدس تبریز اجرا شد.




نظرات کاربران