در حال بارگذاری ...

نمایش کت واک (راه فتن گربه) روى رکوردها

"نمایش کت واک" (راه رفتن گربه) با ۲۱ اجرا به کار خود پایان داد و یک رکوردی قابل توجه را از تعداد اجراها پس از پاندمی کرونا به یادگار گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی،شاید روزى که کت واک  در ذهن مهدى علیپور و على کاظمى وند نقش مى بست، میزان این حجم از استقبال براى شان غیر قابل باور بود.

اما فقط آخرین تمرین نهایى این نمایش کافى بود تا از همان روز اول، گربه ها مورد استقبال تماشاگران قرار گیرند.

"کت واک" یا "راه رفتن گرفته" از ١٥ آبان هر شب در پلاتو استاد صادقى مجموعه فرهنگى هنرى تربیت میزبان مخاطبان تئاتر تبریز بود. استقبال از این اجرا به گونه اى بود که چندین شب به صورت ٢ اجرایى و در دو نوبت به استقبال مخاطبان رفت.
همچنین این نمایش در طول ۲۱ نوبت اجرا در ۱۹شب و با حضور بیش از ۲۰۰۰تماشاگر به عنوان یکى از پر مخاطب ترین و پرفروش ترین نمایش هاى چند سال اخیر محسوب مى شود.
مهدى علیپور و على کاظمى وند، نویسنده و کارگردان این اثر بودند و جعفر صدیقى نیز تهیه کننده کت واک بود.
"کت واک" اولین قسمت از سه گانه اى است که قرار است زوج علیپور و کاظمى وند آن را نوشته و بر روى صحنه برند.طراح صحنه یعقوب صدیق جمالی،طراح گریم ناصر صمدی امیر پور حکمت طراحی نور ، مازیار سار مه آهنگساز ، محمد پوریان طراح گرافیکی و رسول ایزانزاد ، بابک دسینه درماتورژ این نمایش بودند .




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران