در حال بارگذاری ...
در گفت وگو با ایران تئاتر مطرح شد؛

جشنواره تئاتر ارسباران متعلق به مردم این خطه و استان آذربایجان شرقی است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان ویژه اختتامیه جشنواره

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره تئتر کوتاه ارسباران از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان میهمان ویژه آئین اختتامیه این جشنواره خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر سراسری ارسباران، میر عباس خلیفه لو در گفتوگو با روابط عمومی این جشنواره با بیان اینکه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بزرگ‌ترین رویداد در سطح منطقه و استان به شمار می‌رود و اجرای این جشنواره برای پانزدهمین دوره اهمیت جشنواره را دوچندان کرد و امیدوارم با تلاش مسئولین استانی و شهرستانی شاهد برگزاری گسترده این جشنواره بصورت منطقه‌ایی و بین المللی باشیم.

وی افزود: از تلاش تمامی دستگاه‌های شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تقدیر و تشکر میکنم چراکه اگر تلاش وهمت جهادی همه دوستان نبود امروز برگزای این جشنواره با مشکلاتی مواجه می‌شد.
وی خاطرنشان کرد:همچنین از تمامی گروه های حاضر در جشنواره که اثراتی با کیفیت بالا برای شرکت در این جشنواره ارسال نمودند تشکر و قدردانی می‌کنم.
خلیفه لو در پایان خاطر نشان کرد: آئین اختتامیه این جشنواره روز پنجشنبه با حضور وزیر محترم ارشاد جناب آقای دکتر محمد مهدی اسماعیلی و دکتر قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی ایران و آقای رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران