در حال بارگذاری ...
با نظر دبیرخانه؛

هیات انتخاب پانزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران اعلام شد

با نظر دبیرخانه‌ دائمی جشنواره ، پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران هیات انتخاب پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جشنواره،  عباس خلیفه دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران،هیات انتخاب آثار این دوره از جشنواره‌ را اعلام کرد.
وی افزود: با نظر دبیرخانه جشنواره هیات انتخاب متشکل از محمد یوسفی زاده، حسن عظیمی و عباس خلیفه‌لو تشکیل یافته است.

وی در باره سوابق هیات انتخاب گفت: محمد یوسفی زاده دارای کارشناس ارشد کارگردانی نمایش بوده و نیز داری نشان درجه ۳ هنری (کارشناس بازیگری) از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد و از جمله سوابق وی می‌توان به حضور در جشنواره های بین المللی تئاتر فجر؛آیین وسنتی؛عروسکی؛مریوان؛مقاومت... و کسب عناوین متعدد اشاره کرد.

حسن عظیمی کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر بوده و در چندین اثر نیز به عنوان  کارگردان و بازیگر حضور داشته است.
وی همچنین مدرس رسمی کارگردانی و بازیگری در آموزشگاهها و شهرهای مختلف استان می‌توان اشاره کرد.
از جمله سوابق وی می‌توان به حضور در جشنواره های مختلف استانی و کشوری و کسب عناوین کارگردان برگزیده در جشنواره های مختلف و  حضور در دو دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر از جمله سوابق حسن عظیمی است.

عباس خلیفه لو ،دانش آموخته تئاتر وعضو هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی بوده و از جمله سوابق وی میتوان  به دبیری و اجرایی جشنواره های مختلف، حضور درجشنواره های مختلف و کسب عناوین متعدد به عنوان نویسنده ،کارگردان و بازیگر اشاره کرد.
گفتنی است، خلیفه‌لو سابقه سه دوره دبیری جشنواره تئاتر ارسباران را نیز در کارنامه خود دارد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران