در حال بارگذاری ...
با برگزاری اختتانیه چهاردهمین دوره

جشنواره منطقه‌ای تئاتر دانشجویی پودس برگزیدگان خود را شناخت

نفرات برگزیده چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر دانشجویی پودس در بخش‌های رقابتی این رویداد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، این جشنواره که به همت موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) و با مشارکت دفتر آسیب های اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی، به دبیری رسول ایرانزاد، کار خود را به صورت مجازی از یازدهم مرداد ماه آغاز کرده بود، یکشنبه ( ۱۷ مرداد ماه) با برگزاری آیین اختتام در سالن اصلی تئاتر شهر تبریز به کار خود پایان داد.  

هیات داوری این جشنواره در بخش پوستر تئاتر، لوح تقدیر جشنواره به همراه جایزه نقدی را به مینا نسلیانی و  حامد سالک طراحان پوستر نمایش «مراسم تدفین کنت اورگاز» اعطا کردند.

در بخش پژوهش تئاتر،  تندیس و لوح جشنواره به همراه جایزه نقدی به پریسا کیومرثی و محمدرضا رسولی نگارندگان مقاله منتخب با عنوان "تاثیر مسایل اجتماعی در نمایشنامه رقص روی لیوان ها" اثر امیررضا کوهستانی بر اساس نظریه ی فرکالف تعلق گرفت.

در بخش نمایشنامه نویسی جایزه دکتر غلامحسین ساعدی مریم بابایی برای نمایشنامه دوبرادر اول شد،  فائزه محمدیان برای نمایشنامه «مرداب عادلانه می بلعد» در مکان دوم قرار گرفت و امیر و امید غفاری برای نمایشنامه «نسخ» سوم شدند و از مهدی علیپور اصل برای نگارش نمایشنامه «چهار شگفت انگیز» تقدیر شد.

در بخش نمایش رادیویی،  لوح جشنواره به همراه جایزه نقدی برای رتبه دوم به نمایش رادیویی «سفید اما تاریک» به کارگردانی سهیلا کلیایی اهدا شد.

در بخش نمایش خیابانی،  حسنا قبادی برای طراحی صحنه ی نمایش "باشد وقتی دیگر" برگزیده طراحی صحنه نمایش خیابانی شد.

رامیار محمودی برای نمایش "خنیاگر" برگزیده موسیقی نمایش خیابانی،  سوگند صادقی برای بازی در نمایش "خنیاگر" برگزیده بازیگری زن نمایش خیابانی،  راشد ساعدپناه برای نمایش "خنیاگر" برگزیده بخش بازیگری مرد نمایش خیابانی و عاطفه آزموده برای نمایش "خنیاگر" برگزیده بخش کارگردانی نمایش خیابانی شدند.

همچنین سارا علی محمدی برای نمایش "آقای خاص" در بخش بازیگری زن نمایش خیابانی،  مهران مکاری برای نمایش "این نه منم" در بخش بازیگری مرد نمایش خیابانی و سارا یزدانی و مهیار ورزگان برای نمایش "تنیده" در بخش کارگردانی نمایش خیابانی تقدیر شدند.

نمایش "خنیاگر" به کارگردانی عاطفه آزموده نیز منتخب هیات داوران در بخش نمایش خیابانی شد.

در بخش صحنه نیز جایزه برگزیده طراحی نور تئاتر صحنه به سامان ارمی برای نمایش "مراسم تدفین کنت اورگاز" رسید،  برگزیده موسیقی تئاتر صحنه، رضا کاشی لو برای نمایش "دو بیگانه"،  برگزیده طراحی صحنه، تئاتر صحنه، سعید شیخی برای نمایش "تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن ۱۸" و برگزیده بازیگر زن، تئاتر صحنه به طور مشترک به لیلا دانشیار برای نمایش "زنی با چمدان هایی پر از شکلات" و شکوفه جعفری برای نمایش "فوگو" رسید.

همچنین از بازیگری زن تئاتر صحنه مرجان آقانوری برای نمایش "دو بیگانه"،  بازیگر مرد تئاتر صحنه: مهدی خدایی برای نمایش "تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن ۱۸" و بازیگری مرد تئاتر صحنه،  حسین جزجوادی برای نمایش "فوگو" تقدیر شد.

برگزیده کارگردانی تئاتر صحنه این جشنواره نیز محمد نوروزی برای نمایش "تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن ۱۸"،  تقدیر کارگردانی تئاتر صحنه،  مرجان آقانوری برای نمایش "دو بیگانه" و منتخب هیات داوران در بخش تئاتر صحنه،  نمایش "تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه در قرن ۱۸"  به کارگردانی محمد نوروزی شدند.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

ابراهیم عادل‌نیا کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند:

جشنواره‌ تئاتر منطقه‌ای محل محک و شکوفایی هنرمندان است
ابراهیم عادل‌نیا کارگردان حاضر در جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند:

جشنواره‌ تئاتر منطقه‌ای محل محک و شکوفایی هنرمندان است

ابراهیم عادل‌نیا کارگردان نمایش «اخته» می‌گوید جشنواره‌های تئاتر منطقه‌ای مانند یک دورهمی می‌مانند، مبادله افکار و نوآوری‌های تئاتری بین اهالی تئاتر و محلی برای محک و شکوفایی‌شان است.

|

پیشکسوت تئاتر تبریز مطرح کرد

ابراهیم عباسعلیزاده: روند برگزاری اولین روز جشنواره سهند مطلوب بود
پیشکسوت تئاتر تبریز مطرح کرد

ابراهیم عباسعلیزاده: روند برگزاری اولین روز جشنواره سهند مطلوب بود

پیشکسوت عرصه تئاتر تبریز روند اجرای نخستین روز از برگزاری جشنواره تئاتر مناطقه‌ای سهند در تبریز را مطلوب دانست و با ابراز امیدواری درباره توسعه امکانات در تئاتر استان‌ها گفت امید که شاهد موفقیت‌های بیش از پیش باشیم.

|

در نشست خبری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند مطرح شد

حضور بیش از ۳۰۰ هنرمند از هشت استان کشور در آذربایجان شرقی
در نشست خبری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند مطرح شد

حضور بیش از ۳۰۰ هنرمند از هشت استان کشور در آذربایجان شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در نشستی خبری، از حضور بیش از ۳۰۰ هنرمند از هشت استان کشور در جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند به میزبانی تبریز خبر داد.

|

نظرات کاربران