در حال بارگذاری ...
توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

احکام مدیران دبیرخانه جشنواره نمایش کودک باغچه‌بان اعطا شد

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، احکام مدیران بخشهای دبیرخانه جشنواره نمایش کودک باغچه بان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، طی سفر شهرستانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد إسلامی آذربایجان شرقی به شهرستان مرند و بازدید از دبیرخانه جشنواره سراسری نمایش کودک، احکام مدیران بخشهای مختلف این جشنواره اعطا شد.
طی این بازدید، ریاست اداره فرهنک و ارشاد اسلامی مرند گزارشی از روند کاری جشنواره ارائه کرد و سپس دبیر جشنواره از نحوه شکل گیری چارت سازمانی دبیرخانه، تبیین وظایف بخشها و همچنین جزییات فراخوان توضیحاتی ارائه کرد.
مدیرکل محترم، جناب اقای ناظمی، ضمن تقدیر از فعالیت موسسه فرهنکی و هنری تندیس هنر، بعنوان بانی جشنواره، بر لزوم برندسازی شهرستان جهت سرمایه گذاری های فرهنگی تاکید کرده و آخرسر قول بر همکاری حداکثری اداره کل و تامین مالی و معنوی جشنواره ارائه کردند.
لازم به ذکر أست در مدیریت بخشهای مختلف این جشنواره، از هفت گروه فعال نمایشی در سطح شهرستان دعوت به عمل امده أست.
نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک باغچه بان، ١٦ الی ١٩ مهرماه ١٤٠٠ در بخشهای پژوهش ، نمایشنامه نویسی و نمایشهای محیطی در شهر مرند برگزار می شود.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران