در حال بارگذاری ...
طی پیامی؛

هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی درگذشت بهزاد سیاه را تسلیت گفت

هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت بهزاد سیاه بازیگر باسابقه تئاتر، سینما مراغه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی،در متن پیام هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی آمده است:

"خبر تلخ و اندوهناک بود، درگذشت ستاره‌ای درخشان از نسلی به یادماندنی در هنرهای نمایشی استان. بهزادسیاه از نسلی بود که با باوری سترگ به هنر مقدس و پاک تئاتر عشق می‌ورزید و با این باور بر صحنه‌های نمایش نقش مهر می‌نشاند.

هیات مدیره انجمن فقدان این هنرمند گرانقدر را به خانواده آن مرحوم و جامعه فرهنگی و هنری کشور و استان، تسلیت عرض نموده و از پروردگار بخشاینده برای روح ایشان مغفرت و آرامش و برای بازماندگان و خانواده محترمشان شکیبایی و سلامت آرزومندیم."

 




مطالب مرتبط

رحیم ترابی، بازیگر پیشکسوت تبریز:

جوانان تئاتر، آگاه‌تر و پیشروتر از نسل ما هستند
رحیم ترابی، بازیگر پیشکسوت تبریز:

جوانان تئاتر، آگاه‌تر و پیشروتر از نسل ما هستند

رحیم ترابی، بازیگر پیشکسوت تبریز می‌گوید جشنواره سراسری تئاتر ارسباران، محلی برای هنرنمایی جوانانی است که آموزش خوبی دیده‌اند و با آشنایی با مفاهیم و نشانه‌های اجتماعی و فرهنگی، آگاه‌تر و پیشروتر از نسل پیش از خود کار می‌کنند.

|

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران