در حال بارگذاری ...
به علت ایست قلبی؛

بهزاد سیاه درگذشت

بهزاد سیاه از هنرمندان برجسته عرصه سینما و تئاتر مراغه یک روز پس از روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی، رخ در نقاب کشید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه  در گفت‌وگو با خبرنگاران با تایید این مطلب فزود: این هنرمند برجسته که متولد ۱۳۵۰ بود، بیش از ۳۵ سال در این عرصه فعالیت درخشان داشت و در جشنواره‌های مختلف استانی و منطقه‌ای خوش درخشیده بود.

«احمد دادرس فیاض» با بیان اینکه آن مرحوم در زمینه آموزش تئاتر نیز فعالیت داشت، بیان کرد: وی عضو شورای ارزشیابی تئاتر شهرستان بود و ظهر دیروز، یکشنبه بر اثر ایست قلبی به دیار باقی شتافت. 

مرحوم «سیاه» در آخرین پست اینستاگرامی خود با این کپشن که «بعد از حدود ۲۰ سال هوس تمرین خوشنویسی کردم» نوشته بود: بهار زندگی من گذشته شاید.

وی چندی پیش و پس از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری، تئاتر کمدی «دن کامیلو» را کارگردانی کرد و به خاطر اخلاق نیکی که داشت، از محبوبیت خاصی در بین اهالی فرهنگ و هنر آذربایجان برخوردار بود.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران