در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره اعلام شد

داوران جشنواره نمایش‌نامه نویسی تئاتر ارسباران

دبیرخانه‌ی چهاردهیمن دوره جشنواره تئاتر ارسباران اسامی داوران این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، میر عباس خلیفه لو ترکیب هیات داوران این دوره از جشنواره تئاتر ارسباران را، اکبر شریعت،کریم عظیمی وحسین عباسی نیا اعلام کرد.
وی در ادامه با اشاره به رزومه داوران این دوره از جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران اظهار داشت: آقای حسین عباسی نیا از سال 1348 شروع فعالیت هنری داشته و ابتدای فعالیت هنری در زمینه بازیگری ونویسندگی فعالیت نموده و بعدها به کارگردانی نیزپرداخته است.
عباسی نیا، درزمینه های نقدتحقیق وپژوهش نیزفعالیت های عمده ای داشته که حاصل آن چندین مقاله ونظریه در رابطه با تئاتر است و 3 کتاب نیز به اسامی فرهنگ وهنردردارالخمسه-نمایش درزنجان واینالی سوزرا به رشته تحریر و نویسندگی در آورده است.
خلیفه‌لو درباره سوابق اکبر شریعت نیز اظهار داشت:وی متولد سال 52 در تهران بوده و مدرس فیلم‌نامه در خانه‌ی جوان آذربایجان شرقی، حوزه‌ی هنری این استان، انجمن فیلم آذربایجان شرقی، انجمن سینمای جوان دفتر تبریز و آموزشگاه‌های هنری تبریز است.
در کارنامه وی فعالیت رسانه‌ایی و همچنین داوری چندین جشنواره و عضویت در شورای سیاستگذاری جشنواره بین المللی تئاتر صلح الف نیز دیده می‌شود.

خلیفه لو در ادامه و با اشاره به رزومه کریم عظیمی اظهار داشت:وی متولد سال 52 در اردبیل بوده و نمایشنامه نویس و کارگردان و مترجمی زبان ترکی در کارنامه دارد.
وی همچنین به عنوان مسئول واحد هنرهای نمایشی شهرستان اردبیل فعالیت کرده  و در چندین جشنواره ملی و استانی موفق به کسب دیپلم افتخار و رتبه برتر بوده است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران