در حال بارگذاری ...
دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی؛

با توجه به شرایط موجود از جشنواره استانی استقبال خوبی شد

احمد رجب پور با اشاره به مدت رمان کم جشنواره از اعلام فراخوان تا ارسال آثار به جشنواره گفت:در این مدت کم استقابل خوبی از جشنواره توسط هنرمندان شد که ۳۱ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که ۱۸ اثر به مرحله داوری رسیده و ۳ اثر نیز به جشنواره فجر راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، احمد رجب پور درباره علت تاخیر جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی گفت: قرار بر این بود سی و دومین دوره از جشنواره تئاتر استانی در خرداد ماه برگزار شود، اما به دلیل شرایط کرونایی موجود و فوت مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به تعویق افتاد.
 وی افزود: با توجه به فراخوانی که در کوتاه مدت انجام شد، استقبال خوبی به عمل آمد و ۳۱ اثر برای جشنواره ارسال شد.
رجب‌پور خاطرنشان ساخت: از بین ۳۱ اثر فرستاده شده، ۱۸ اثر برای داوری انتخاب شد. از بین این تعداد ۳ اثر برتر برای حضور در جشنواره تئاتر فجر برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه با توجه به کاستی هایی که در این دوره وجود داشت،اظهار کرد: انتخابات پیش رو از تمام نظرات افراد فعال در این حوزه برای بهبود هر چه بهتر انجمن استفاده خواهد شد که این کار باعث به وجود آمدن ایده های جدید خواهد شد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران