در حال بارگذاری ...
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

جشنواره رفاقت است رقابت نیست

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت:امیدواریم آثار برگزیده سی و دومین دوره جشنواره تئاتر آذربایجان‌شرقی جز برترین های جشنواره فجر باشند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، علی پیروزمنش در رابطه با برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی گفت: زحمات  تمامی هنرمندانی که در فرصت اندک توانسته اند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند قابل تقدیر است، این موضوع نشان می دهند که هنرمندانمان همواره با هر شرایطی پای کارند.

وی افزود: پیشنهادم این است در یکی از پلاتو ها دوربینی نصب شود تا نمایش ها اجرا شده و در فضای مجاز ی پخش شوند از این طریق درآمد زایی نیز رخ می دهد.

پیروز منش خاطر نشان کرد: امیدواریم آثار برگزیده سی و دومین دوره جشنواره تئاتر آذربایجان‌شرقی جزو برترین های جشنواره فجر باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به ستاد کرونا اعلام کرده ایم که با وضع کردن قوانین جدید پروتکل های خاصی را برای ادامه فعالیت اصحاب هنر وضع نمایند تا بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند، از طرفی مردم را به خانه ماندن تشویق می کنیم اما بدون خوراک فرهنگی این امر ممکن نیست.
وی در پایان اظهار داشت: جشنواره، رفاقت است رقابت نیست؛ عالم هنر عالم رفاقت است و در این جشنواره سعی خواهد شد نهایت امانت داری با عملکرد دقیق داوران انجام شود.
 




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران