در حال بارگذاری ...
دبیر اجرایی سی ودومین دوره خبرداد:

پذیرش 22 اثر در جشنواره استانی تئاتر آذربایجان شرقی

دبیر اجرایی سی ودومین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی از پذیرش ۲۲ اثر در جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی خبرداد.

احمد رجب پور در گفت وگو با خبرنگار ایران تئاتر در آذربایجان شرقی،گفت: محورهای این دوره از جشنواره تئاتر استانی شامل فرهنگ و سنن بومی و محلی، جهش تولید (تولید و اشتغال با کالای ایرانی)، کرونا و مقابله با آن ( زندگی در شرایط بحرانی و مقابله با آن – کرونا و آسیب‌های اجتماعی)، فرهنگ ایثار و شهادت، آسیب های اجتماعی(اعتیاد، طلاق، کودکان کار و خیابان و…) و جهانی عاری از جنگ و تروریسم و موضوعات آزاد است.

وی  ادامه داد: از زمان صدور فراخوان، ۳۱ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که از بین آنها ۲۲ مورد برای داوری انتخاب شد که از بین این تعداد ۲ یا ۳ اثر به جشنواره فجر راه خواهند یافت.

دبیر سی و دومین دوره جشنواره تئاتر آذربایجان‌شرقی  یادآور شد: از بین ۲۲ اثر ۸ مورد مربوط به تبریز و مابقی از شهرستان ها ارسال شده است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران