در حال بارگذاری ...
در پنجمین حضور بین‌المللی

گروه نمایش آینا از آذربایجان شرقی به فستیوال بین المللی تئاتر عراق می‌رود

فستیوال بین المللی تئاتر عراق باتوجه به شیوع گسترده و جهانی بصورت مجازی برگزار خواهد شد که از آذربایجان شرقی نیز گروه آینا در این فستیوال حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، علی فتوحی با اعلام این خبر گفت: این فستیوال توسط بنیاد تئاتر معاصر کشور عراق برگزار میشود،که باتوجه به شرایط جهانی ویروس کرونا این فستیوال بصورت آنلاین و مجازی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:نمایش روبینسون  و کروزو به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و با ایفای نقش حامد رسولی و سیروس مصطفی در هفتم دی ماه بصورت آنلاین در این جشنواره بروی صحنه خواهد رفت.

او خاطرنشان ساخت: این نمایش پیش از این با حضور موفق در کشورهای مختلف همانند آلمان، قزاقستان، ترکیه و بوسنی و هرزگوین و دو دوره جشنواه بین المللی تئاتر فجر به نوان سفیر صلح و دوستی شناخته شده و جوایز متعددی را کسب کرده است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران