در حال بارگذاری ...

پیام تسلیت هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی در پی فوت تینا عبدی

هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی فوت تینا عبدی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی،هیئت مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی با صدور پیامی فوت تینا عبدی را تسلیت گفتند متن این پیام به این شرح است؛ گرچه بهار سبز و عطرانگیز اقاقیای زندگی‌ با طوفان قهرآمیز مرگ در هم آمیخته و دست‌های پرمهر او از خاک تیره پر شد اما دریغ باد اگر باور کنید که توسن روح سرکش و مقدس او اسیر خاک باشد. او اکنون مهمان حضرت حق و در افلاک جای دارد.
عصر دیروز ناگاه خبری رسید که یکی از با استعداد ترین بازیگران تبریز، بعد از مقاومت دربرابر مشکلات اخیری که گریبان‌گیرش بود، به دیدار آفریدگارش شتافت.
حقیقتا او بهانه ای بود که می‌توانست با استعداد ناب خود چراغ تئاتر این شهر را روشن نگهدارد.
 بدون شک بازیِ در صحنه وی با هنر مثال زدنی، کلام و فهم خردمندانه وی، تاثیری شگرف در مخاطبانش داشت.
زبان توصیف، از پس فراق یکی از محبوب ترین های تئاتر تبریز ، کار دشواری است، اما همه هنرمندان استان در این سال ها می دانستند و می دانند که تینا عبدی  عزیزمان  یکی از ستاره های درخشان عرصه ای است که چراغ راهش بزرگانی چون استادپایاب ها و کامیر شکیبائی‌ها بودند و هستند. 
بدون هیچ تردیدی بر این باوریم اگر جسم او امروز و در این روزهای تلخ به دیدار معبودش شتافته، اما هنر ماندگارش روی خاک مقدس صحنه های آفرینشِ نمایش، تا ابد بر تارک فرهنگ و هنر این سرزمین باقی خواهند ماند. 
هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی، با نهایت تاثر و تاسف ضایعه   درگذشت دختر خوش خنده تئاتر تبریز را به خانواده آن مرحومه و جامعه هنری ایرانِ عزیز تسلیت گفته و آرزومند سلامتی برای یکایک مردم و هنرمندان شریف کشورمان است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران