در حال بارگذاری ...
در محل آموزشگاه هنرهای نمایشی تاماشا

آیین رونمایی پوستر چهاردهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران برگزار شد

آیین رونمایی پوستر چهاردهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با حضور تعدادی از مسئولان استانی و هنرمندان در محل آموزشگاه هنرهای نمایشی تاماشا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، آیین رونمایی پوستر چهاردهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران  هزمان با افتتاح آموزشگاه هنرهای نمایشی تماشا،که طبق ادوار گذشته توسط استاد شامی با نگاه به وضعیت گسترش ویروس کرونا در جامعه طراحی شده،  با حضور تعدادی از مسئولان استانی و هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر ضمن خیر مقدم به حضار و تشکر از دبیرخانه جشنواره و انجمن نمایش آذربایجان شرقی،گفت: جشنواره چهاردهم تحت الشعاع بیماری کرونا به شیوهای نوین برگزار خواهد شد که در نوع خود خاص هست امسال جشنواره را بصورت نمایشنامه نویسی تئاتر کوتاه و مقاله نویسی در این زمینه برگزار می کنیم.

وی افزود: امیدواریم با حمایت همه جانبه مسئولین بتوانیم مجموعه ای فاخر از برگزیده های جشنواره چاپ کنیم و یادگاری ارزشمند از این جشنواره در اختیار علاقه مندان قرار بدهیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در خاتمه گفت: برگزاری جشنواره های سراسری عزمی عمومی می طلبد و با توجه به اینکه این کار هنری در سطح ملی برگزار می شود  برگزاری شایسته ی آن به تنهایی از توان اداره ارشاد و انجمن نمایش خارج است به همین خاطر لازم است مجموعه های مدیریتی شهرستان برای بالاتر بردن سطج کمی و کیفی این رویداد مهم هنری به کمک ما بیایند.

همچنین در این مراسم رسول خدابخش فرماندار شهرستان اهر نیز در سخنانی ضمن تشکر از دست اندرکاران برنامه، جشنواره سراسری را افتخاری برای شهرستان دانست و گفت: حمایت از این فعالیت های هنری واجب است و من از مسئولین شهرستان می خواهم در حد توان خود این رویداد مهم هنری را حمایت کنند.

او در ادامه با اشاره به نقش بی بدیل هنر در ایجاد نشاط در جامعه قول مساعد داد نهایت حمایت و همکاری را با حوزه فرهنگ و هنر داشته باشد.

خدابخش در پایان وجود خانه تئاتر را در اهر ضروری دانسته و در خصوص تهیه زمین یا ساختمانی برای این امر  دستور داد تا اقدامات لازم صورت بگیرد.
گفتنی است،میر عباس خلیفه لو به عنوان دبیر این دوره از جشنواره تئاتر ارسباران انتخاب شده است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران