در حال بارگذاری ...
توسط دبیرخانه دائمی جشنواره

فراخوان «چهاردهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران» منتشر شد

دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با انتشار فراخوان این جشنواره، از گروه های مختلف و هنرمندان تئاتر کشور برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایران تئاتر از آذربایجان شرقی، قره داغ یا همان ارسباران نام یکی از مناطق تاریخی و توسعه پذیر آذربایجان است که تابستان هر سال میزبان گروه های مختلف تئاتر کشور می شود. مجمع تئاتری های ایران هر ساله در این منطقه در قالب جشنواره تئاتر های کوتاه ارسباران تشکیل می شود و هنرمندان تئاتر ایران در بخش رقابتی و غیر رقابتی به اجرای نمایش در مناطق مختلف شهرستان اهر که مرکزیت منطقه ارسباران را دارا است می پردازند.

چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر های کوتاه ارسباران،برخلاف روال سال های گذشته قرار است در 2بخش "نمایشنامه نویسی" و "مقاله نویسی" برگذار شود.

دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با انتشار فراخوان این جشنواره، از کلیه نویسندگان و مقاله نویسان و پژوهشگران کشور برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

در بخشی از این فراخوان آمده است:  در سال جهش تولید، انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر با همکاری  و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرقی و سایر نهادهای دولتی و سازمانهای مردم نهاد، به منظور اشاعه هنر تئاتر و تقویت آن، رشد فرهنگ و سنن و آداب و رسوم بومی و بهره برداری از این دستاوردها برای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال،در شرایط خاص و در دو بخش "نمایشنامه نویسی"و "مقاله نویسی"برگزار می‌کند.

به محورها و موضوعات چهاردهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در این فراخوان اشاره شده است و فایل pdf فراخوان از پایان این خبر قابل دریافت است.

 

 

 




نظرات کاربران