در حال بارگذاری ...
توسط دبیرخانه جشنواره

هیئت بازخوان و بازبین هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس معرفی شد

به گزارش آذربایجان شرقی - مهرداد خردمند؛ هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس با انتشار فراخوان دریافت طرح و ایده فعالیت خود را شروع کرده و بیش از یک صد اجرای خیابانی را در نوروز ۹۹ در منطقه مرزی ارس رقم خواهد زد.

به گزارش آذربایجان شرقی - مهرداد خردمند؛ هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس با انتشار فراخوان دریافت طرح و ایده فعالیت خود را شروع کرده و بیش از یک صد اجرای خیابانی را در نوروز 99 در منطقه مرزی ارس رقم خواهد زد.

دبیر جشنواره تئاتر خیابانی ارس امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول 7 دوره گذشته بالغ بر 300 اجرای خیابانی در بین میلیون ها گردشگر نوروزی منطقه آزادارس اجرا شده و این منطقه در آینده نه چندان دور قطب نمایش های خیابانی خواهد شد.

«ابراهیم نصیری» افزود: این دوره از جشنواره در دو بخش موضوعات عمومی،  اختصاصی و بخش نمایش های آیینی سنتی برگزار می شود و دو موضوع آیین های نوروزی و مرز و مرزنشینی مورد توجه ویژه جشنواره در انتخاب آثار خواهند بود. 

گفتنی است، براساس فراخوان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس، فعالان حوزه تئاتر کشور می توانند طرح و ایده نمایشی خود را جهت ارزیابی تا 20 آبان ماه به ایمیل دبیرخانه به آدرس art@arasfz.ir  ارسال کنند.

پس از انتخاب و اعلام لیست ایده های منتخب، کارگردانان بایستی فیلم اثر تولید شده را تا تاریخ 20 دی ماه به صورت پستی ارسال کنند.

همچنین نادر برهانی مرند، سامان خلیلیان و فریندخت زاهدی به عنوان هیئت بازخوانی و بازبینی آثار هفتمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس انتخاب و معرفی شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران