در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی الیاس ممی پور

عباس خلیفه لو دبیر اجرایی جشنواره تئاتر منطقه 4 آذربایجان شرقی شد

طی حکمی از سوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میر عباس خلیفه لو به عنوان دبیر اجرایی جشنواره منطقه ۴ استان معرفی گردید .

به گزارش آذربایجان شرقی - مهرداد خردمند؛ الیاسی ممی پور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان  اهر و دبیر نخستین جشنواره تئاتر منطقه ۴  آذربایجان شرقی، طی حکمی میر عباس خلیفه لو را به عنوان دبیر اجرایی این جشنواره معرفی کرد .

میر عباس خلیفه لو دانش آموخته کارگردانی تئاتر است. این  بازیگر و کارگردان  تئاتر ، خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی و رئیس مجموعه تئاتر شهر تبریز نیز است. خلیفه لو همچنینسابقه دبیری سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارسباران را در کارنامه خود دارد.

نخستین جشنواره تئاتر منطقه 4 آذربایجان شرقی 20 الی 22 آبان ماه با حضور نمایندگانی از شهرستان های اهر، هریس، ورزقان، کلیبر، هوراند و خدآفرین به میزبانی شهرستان اهر برگزار می شود.

همچنین پوستر این جشنواره توسط محمد کاظمی به یاد مرحوم استاد حسین محب اهری از تمثال این هنرمند فقید اهر استفاده شده است که طی روزهای گذشته نظر مثبت اهالی تئاتر کشور را در بر داشت.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران