در حال بارگذاری ...
به مناسبت ایام سوگواری ماه صفر

«شب واقعه» در شبستر به روی صحنه رفت

مایش «شب واقعه» کاری از «گروه تئاتر میمیک »نوشته محمد عارف به کارگردانی امین حاجی اکبری پس از ۷ اجرا در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری شبستر کار خود پایان داد. شب واقه از ۲ الی ۷ آبان میزبان هنردوستان شبستر بود. 

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر ؛ نمایش «شب واقعه» کاری از «گروه تئاتر میمیک »نوشته محمد عارف به کارگردانی امین حاجی اکبری پس از ۷ اجرا در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری شبستر کار خود پایان داد. شب واقه از 2 الی 7 آبان میزبان هنردوستان شبستر بود. 

این نمایش  روایت  داستان کربلا  و واقعه تنور خولی است که به مناسبت ایام ماه صفر  ، جهت  اجرای عموم به روی صحنه رفت و با استقبال گرم تماشاگران شهرستان شبستر روبرو گردید .     

در این نمایش امین حاجی اکبری  ، فرشته ولی زاده  و مهدیه  خلفی  به عنوان بازیگر و سارا هاتفی به عنوان منشی صحنه  ، محمدرضا حاجی اکبری به عنوان نورپرداز  ، زینب زمانی  به عنوان مدیر صحنه  ، محمدرضا حوری ، یاسین حاجی اکبری  به عنوان متصدیان  دکور و محمد مهدی هاتفی  به عنوان عکاس از دیگر یاریگران این اثر  نمایشی بودند.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران