در حال بارگذاری ...
اولین جشنواره منطقه 3 تئاتر آذربایجان شرقی به میزبانی میانه برگزار شد

سعادت «ماه دخت» در میانه

جشنواره منطقه ۳ تئاتر آذربایجان شرقی در چارچوب جشنواره مناطق چهرگانه آذربایجان شرقی و با حضور نمایش هایی از شهرستان های سراب، هشترود، چاراویماق و میانه به میزبانی شهرستان میانه برگزار و شامگاه دوشنبه با معرفی نفرات برگزیده در هر بخش به کار خود پایان داد.

به گزارش آذربایجان شرقی - مهرداد خردمند؛ اولین جشنواره منطقه 3 تئاتر آذربایجان شرقی به میزبانی میانه برگزار شد. جشنواره منطقه 3 تئاتر آذربایجان شرقی در چارچوب جشنواره مناطق چهرگانه آذربایجان شرقی و با حضور نمایش هایی از شهرستان های سراب، هشترود، چاراویماق و میانه به میزبانی شهرستان میانه برگزار و شامگاه دوشنبه با معرفی نفرات برگزیده در هر بخش به کار خود پایان داد.

یعقوب صدیق جمالی، فرزاد تقی لر و مینا پناهی داوران اولین جشنواره منطقه 3 تئاتر آذربایجان شرقی بودند.

یعقوب صدیق جمالی در مراسم اختتامیه این جشنواره به نمایندگی از هیئت داوران پیش از قرائت آرا صحبت هایی را در قالب آنچه خود درد دل تئاتری دانست عنوان کرد. وی خواست برای پیشرفت و رشد، تلاش برای ارتقای سطح علمی، مطالعه و تماشای تئاتر در تبریز و دیگر شهرستان ها را لازمه فعالیت های اهالی تاتر در منطقه 3 آذربایجان شرقی دانست. این کارگردان کهنه کار تئاتر آذربایجان انتخاب متن متناسب با اوضاع روز جامعه را از اولویت های ابتدایی برای طرح ریزی یک نمایش مستحکم و خوب دانست و گفت: آنچه من و دیگر همکارانم در این 3 روز مشاهده کردیم در وهله اول ضعف در انتخاب متن بود.وی در پایان صحبت های خود به قرائت آرای هیئت داوران پرداخت که عینا در ذیل قابل دسترس است.

باسمه تعالی
آرای هییٔت داوران نخستین جشنواره تیٔاتر منطقه 3 «میانه – چارایماق- هشترود- سراب»

طراحی پوستر و بروشور:
جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح پوستر نمایش ماه دخت آقای فرزاد کریمی تقدیم می شود

جایزه طراحی نور:
جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح نور نمایش زنانی با چمدانهای پر از شکلات آقای محمد کبیری تقدیم می شود.

جایزه طراحی گریم:
جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح گریم نمایش ماه دخت خانم مهین کبیری تقدیم می شود.
جایزه طراحی لباس : جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح لباس نمایش های ماه دخت و زنانی با چمدانهای پر از شکلات به خانم لیلا دانشیار تقدیم می شود.

جایزه طراحی موسیقی: هیات داوران در این بخش هیچ انتخابی نداشته و چشم امید به آینده دارد. 6- جایزه طراحی صحنه: ضمن تقدیر از طراح صحنه نمایش زنانی با چمدانهای پر از شکلات آقای حسن عظیمی، 
جایزه این بخش شامل تندیس ، لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح صحنه نمایش ماه دخت آقای مهدی پاک نژاد تقدیم می شود.

جایزه بازیگری زن :
تقدیر زن :هیات داوران با لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگران نمایش های اقبال خانم محدثه نظری و ماه دخت خانم شادی شیخ الاسلامی تقدیر بعمل می آورد.
جایزه سوم زن
هیات داوران بطور مشترک جایزه سوم را با لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگران نمایشهای خل وضعی چه وضعیتیه خانم سمیرا سلیمانی/ 175 دست بسته خانم اسما اکرامی /ماه دخت خانم پریزاد هاشمی تقدیم می دارد.
جایزه دوم زن :
هیات داوران جایزه این بخش را شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگر نمایش ماه دخت خانم زهرا دانشیار تقدیم می دارد.
جایزه اول زن :
هیات داوران جایزه این بخش را شامل تندیس و جایزه نقدی به بازیگر نمایشهای ماه دخت و زنانی با چمدانهای پر از شکلات خانم لیلا دانشیار تقدیم می دارد.

جایزه بازیگری مردان :

تقدیر مرد:
هیات داوران با لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگران نمایشهای توریسم جنگ آقای عرفان اجلی و خل وضعی چه وضعیتیه آقای محمد اکبری تقدیر بعمل می آورد.
جایزه سوم مرد :
هیات داوران با لوح تقدیر و جایزه نقدی جایزه سوم مرد را به بازیگر نمایش ماه دخت آقای علی مقدم تقدیم می دارد.
جایزه دوم مرد :
جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگر نمایش ماه دخت آقای پرویز جهانگیری تقدیم می شود.
جایزه اول مرد :
جایزه این بخش شامل تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگر نمایش ماه دخت آقای سعید افخمی تقدیم می شود.

 جایزه نمایشنامه نویسی : الف جایزه سوم متن :
جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به نویسنده نمایشنامه خل وضعی چه وضعیتیه آقای محمد اکبری تقدیم می شود.
جایزه دوم متن :
جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به نویسنده نمایشنامه زنانی با چمدانهای پراز شکلات آقای حسن عظیمی تقدیم می شود.
جایزه اول متن:
جایزه این بخش شامل تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به نویسنده نمایشنامه ماه دخت آقای سعید افخمی تقدیم می شود

جایزه کارگردانی :
هیات داوران با توجه به ضعف عمده مورد در حوزه کارگردانی و اختلاف قابل تامل تحلیلی و طراحی خلاقانه کارگردانی به لحاظ ترکیب بندی و طراحی میزانسن و واکاوی کاراکتر .... بدون لحاظ جایزه ای به رتبه های سوم و دوم کارگردانی با توجه به نقاط قوت کارگردانی نمایشهای ماه دخت و زنانی با چمدانهای پر از شکلات جایزه اول این بخش شامل تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به آقای حسن
عظیمی تقدیم می دارد.

کار برگزیده :
هیات داوران به اتفاق آرا ضمن توجه ویژه به نمایش زنانی با چمدانهای پر از شکلات نمایش «ماه دخت» را بعنوان کار برگزیده به دبیرخانه جشنواره استانی در سال 98 تبریز معرفی می نماید.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

به کارگردانی حسن عظیمی

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در شهرستان میانه به صحنه می‌رود
به کارگردانی حسن عظیمی

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» در شهرستان میانه به صحنه می‌رود

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به نویسندگی محمد چرمشیر، بهمن عباس‌پور و شهرام گیل‌آبادی و طراحی و کارگردانی حسن عظیمی در سالن موسسه هنرهای نمایشی صحنه شهرستان میانه روی صحنه می‌رود.

|

نظرات کاربران