در حال بارگذاری ...
پس از درخشش در جشنواره تئاتر خلاق آذرشهر

«ماریا» به روی صحنه رفت

اسفند ماه سال گذشته، آذرشهر اولین جشنواره تئاتر خلاق خود را برگزار کرد. «ماریا» عنوان نمایشی است به نویسندگی علیرضا عباسی و کارگردانی عاطفه مختارپور که توانست توجه داوران را به خود جلب کرده و در بسیاری از بخش های این جشنواره بدرخشد.

به گزارش تئاتر آذربایجان شرقی،  «ماریا»  نویسنده: علیرضا عباسی، کارگردان: عاطفه مختارپور،  از 17 لغایت 21 مهر ماه هر روز از ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذرشهر پذیرای علاقه مندان تئاتر در آذرشهر بود.

ماریا در آستانه آغاز جشنواره منطقه ای پنجگانه تئاتر در آذربایجان شرقی  و برای اجرای عموم به روی صحنه رفت.

جشنواره مناطق آذربایجان شرقی با هدف افزایش سطح کیفی آثار و توسعه تئاتر در شهرستان هایی که پیش از این فرصت دیده شدن برای تئاتر آن ها فراهم نبوده است قبل از جشنواره یس و یکم استانی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد و آثار شهرستانی حاضر در سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان شرقی توسط این جشنواره معرفی خواهد شد.

عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: علی مختارپور، بازیگران: امیر قربانپور، علیرضا عباسی، عاطفه مختارپور، پوستر و بروشور: عاطفه مختارپور، مدیر صحنه: سمیرا پورحسین، طراح صحنه: محمد مختارپور، طراح و اجرای نور: میلاد اسدپور، موسیقی: سمیرا پورحسین




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران