در حال بارگذاری ...
آخرین روز از اجراهای خیابانی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران برگزار شد

«صلح» و «چه کسی آشغال هایش را به» از خوزستان به اجرا در آمدند

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، شامگاه دوشنبه آخرین اجراهای خیابانی جشنواره تئاتر ارسباران برگزار شد.

آخرین روز از اجراهای خیابانی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران برگزار شد

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، شامگاه دوشنبه آخرین اجراهای خیابانی جشنواره تئاتر ارسباران برگزار شد. در روز سوم اجراهای جشنواره سیزدهم ارسباران، نمایش « صلح » از استان خوزستان به کارگردانی مرتضی امینی پور اولین نمایش در بخش خیابانی این جشنواره در روز آخر خود بود. نمایش « آشغال هایش را به » به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان آخرین اجرای سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران بود. در پایان این نمایش و همزمان با سالگرد فاجعه سینما رکس آبادان، بهنام کاوه، اثر خود را به شهدای حادثه سینما رکس آبادان تقدیم و به شهدای ایران ادای احترام کرد.

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران عصر روز سه شنبه با معرفی نفرات برتز هر بخش به کار خود پایان خواهد داد.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران