در حال بارگذاری ...
دومین روز از اجراهای سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران برگزار شد

رقابت های بخش صحنه ای در روز دوم

اجراهای روز دوم جشنواره، به ترتیب در سه بخش: صحنه ایی، خیابانی و عمومی برگزار شد.

به گزارش آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، دومین روز از سیزدهمین دوره این جشنواره سراسری در 2 بخش برگزار شد.

اجراهای روز دوم جشنواره، به ترتیب در دو بخش: صحنه ایی، خیابانی  برگزار شد. در بخش صحنه ای نمایش « گلین » بهنویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی سعد اله آریافر از اهر به روی صحنه رفت. « پیتو » نام دومین نمایش از روز دوم جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران بود. شهرام سلطانی نویسندگی این نمایش را بر عهده داشت. همجنین شهرام سلطانی به همراه برادر خود شایان سلطانی کارگردان نمایش پیتو از اراک بودند. « عشق روایتی » نام نمایش محمد یوسفی زاده از مرند بود. این نمایش نگاهی متفاوت داشت به افسانه تاریخی سارای در آذربایجان که تحسین و تشویق پی در پی حضار را نیز در طول اجرا به همراه داشت. « چئورک » دیگر نمایش ترکی جشنواره سیزدهم ارسباران بود. این نمایش به نویسندگی مرتضی هاشم پور و کارگردانی غزال زاد حیدر از اهر و در  بخش صحنه ای این جشنواره به روی صحنه رفت. از اصفهان نیز نمایش « بادیگارد » به کارگردانی محمد رادمهر دیگر اجرای بخش صحنه ای روز دوم جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران بود. در نهایت نمایش « وارونگی » به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام آخرین نمایش از بخش صحنه ای روز دوم از جشنواره سیزدهم تئاتر کوتاه ارسباران بود که پس از پایان این نمایش جشنواره ارسباران در روز دوم خود به سراغ اجراهای خیابانی رفت.

گفتنی است سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از 26 مرداد به دبیری عباس خلیفه لو هم اینک در منطقه تاریخی ارسباران آذربایجان و در شهر اهر در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران