در حال بارگذاری ...
با معرفی اسامی هیئت داوران

اجراهای سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران رسما آغاز شد

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران؛ شامگاه شنبه ۲۶ مرداد با اجرای نمایش « فرزند جنایت » جشنواره سیزدهم ارسباران رسما آغاز به کار کرد. جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران یکی از قدیمی ترین جشنواره های شمال غرب کشور می باشد که پس از زلزله ناگوار سال ۹۲ در این منطقه شکل و بوی متنوعی به خود گرفت.

آغاز اجراهای سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران؛ شامگاه شنبه 26 مرداد با اجرای نمایش « فرزند جنایت » جشنواره سیزدهم ارسباران رسما آغاز به کار کرد. جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران یکی از قدیمی ترین جشنواره های شمال غرب کشور می باشد که پس از زلزله ناگوار سال 92 در این منطقه شکل و بوی متنوعی به خود گرفت.

« سامان خلیلیان » نویسنده، کارگردان و رئیس کانون تئاتر خیابانی کشور، « علی یعقوب زاده »، بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر،« علیرضا آقازاده »، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، « عباس شاه محمد زاده »، کارشناس تئاتر و عضو هیئت نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی و « علیرضا استادی » مدرس و بازیگر، تئاتر سینما و تلویزیون داوران این دوره از جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را تشکیل می دهند.

گفتنی است سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران 26 لغایت 29 مرداد در منطقه ارسباران و شهر اهر و به دبیری عباس خلیفه لو در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران