در حال بارگذاری ...
دبیر جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خبر داد

187 اثر به دبیرخانه ارسال شده است

به گزارش آذربایجان شرقی - مهرداد خردمند؛  سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در حالی از ۲۶ مرداد در منطقه خوش آب و هوای ارسباران به مرکزیت اهر آغاز خواهد شد که ۱۸۷ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش آذربایجان شرقی - مهرداد خردمند؛  سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در حالی از 26 مرداد در منطقه خوش آب و هوای ارسباران به مرکزیت اهر آغاز خواهد شد که 187 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. عباس خلیفه لو عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی و دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران ضمن اشاره به وصول 187 اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره گفت: هنرمندان تئاتر کشور همیشه به جشنواره تئاتر ارسباران نگاه ویژه ای داشته اند و ما نیز قدردان این نگاه آن ها هستیم. این توجه و نگاه جامعه تئاتر اهمیت بالای جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را نشان می دهد و به نوعی وظیفه ما را در دبیرخانه این جشنواره برای برگزاری هرچه بهتر و در خور شان نام منطقه و آذربایجان سخت تر می کند. خلیفه لو در خصوص آثار ارائه شده به دبیرخانه گفت: 187 اثر از جای جای کشور به دبیرخانه جشنواره سیزدهم ارسباران ارائه شده است. این 187 اثر از 26 استان و 54 شهرستان ایران به دبیرخانه جشنواره ارسباران ارسال شده است.

خلیفه لو ادامه داد: از این تعداد آثار رسیده 74 اثر در بخش صحنه ایی و 79 اثر در بخش خیابانی به جشنواره رسیده است. همچنین 34 اثر در بخش آئینی سنتی به جشنواره ارسال شده است.

دبیر جشنواره ارسباران در ادامه گفت: در بین استان های کشور آذربایجان شرقی با 55 اثر بیشترین تعداد اثر ارسالی را در بین استان های دیگر دارد.

خلیفه لو در پایان خاطر نشان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه هم اینک در مرحله بازبینی هستند و طی هفته جاری آثار منتخب و راه یافته به بخش اصلی جشنواره از طریق سایت ایران تئاتر معرفی و اعلام خواهند شد.

گفتنی است سیزدهمین جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران 26 لغایت 29 مرداد ماه در منطقه ارسباران و شهرستان اهر برگزار خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران