در حال بارگذاری ...
برگزیده جشنواره سراسری تئاتر رضوی:

با تمرین کم توانستم بهترین نتیجه را کسب کنم

سنا پورسعیدی برنده جایزه دوم بهترین بازیگر زن چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی گفت: برایم خیلی جذاب بود و خدارا شکر می‌کنم که با تمرین کم توانستم بهترین نتیجه را کسب کنم.

به گزارش آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، سنا پورسعیدی بازیگر دوم زن این جشنواره در گفت‌وگو با روابط عمومی جشنواره چهاردهم اظهار داشت: به خاطر کسب این جایزه خیلی خوشحال هستم. نسبت به جوایز قبلی که کسب کردم، این جایزه برای من متفاوت‌تر بود و این خوشحالی برایم غیرقابل توصیف است.

او ادامه داد: من اصلاً احتمال نمی‌دادم که در این جشنواره مقام کسب کنم، به همین دلیل خوشحالی بعد از کسب جایزه برایم غیرقابل وصف است.

پورسعیدی در رابطه با حضور در جشنواره تئاتر رضوی خاطرنشان کرد: در اولین حضورم در جشنواره، جایزه بازیگر دوم زن را کسب کردم. یک هفته بود که وارد این کار شده بودم و تمرین می‌کردم. این جایزه برای تلاش یک هفته‌ای من در نمایش رستگاری برای نقش مهناز بود.

او در پایان گفت: برایم خیلی جذاب بود که با تمرین کم توانستم بهترین نتیجه را کسب کنم.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران