در حال بارگذاری ...
نویسنده نمایش‌نامه «مقتل یک شاعرانه هولناک»:

پرداختن به نمایش‌نامه‌های موضوعی را دوست داشتم

نویسنده نمایش‌نامه «مقتل یک شاعرانه هولناک» گفت: حدود یک سال پیش این نمایش‌نامه را نوشتم. در کل پرداختن به نمایش‌نامه‌های موضوعی و مناسبتی را دوست داشتم.

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، «شیوا رجبی» پس از کسب مقام دوم بخش نمایش‌نامه نویسی این دوره از جشنواره اظهار داشت: اینکه جایزه می‌گیرید حس خیلی خوبی است این نمایش‌نامه به نام «مقتل یک شاعرانه هولناک» است که کار نشده اما خیلی دوست دارم که کار شود.
وی در رابطه با موضوع نمایش‌نامه خود گفت: این نمایش‌نامه روایت داستان زنی است که امام رضا (ع) به او پناه می‌دهد اما همان زن باعث شهادت امام رضا (ع) می‌شود.
«رجبی» در رابطه با فعالیت در حوزه نمایش‌نامه نویسی خاطرنشان کرد: تخصص اصلی من بازیگری است اما کارگردانمان که نویسنده هم هستند، من را تشویق کردند تا نمایش‌نامه بنویسم. خدا را شکر که نتیجه خوبی هم داشت.
وی در پایان گفت: حدود یک سال پیش این نمایش‌نامه را نوشتم. در کل پرداختن به نمایش‌نامه‌های موضوعی و مناسبتی را دوست داشتم.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران