در حال بارگذاری ...
جشنواره سراسری تئاتر رضوی؛

پیام دبیر اجرایی به مناسبت اختتامیه جشنواره چهاردهم

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با انتشار پیامی از تلاش و همدلی برای ثبت خاطراتی خوش از تبریز در کنار ایفای هنر یکایک شرکت‌کنندگان این جشنواره گفت.

 به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره از ساعت 21:30 امشب در آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز برگزار می‌شود.

به همین مناسبت احمد رجب پور، دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با انتشار پیامی، از تلاش و همدلی برای ثبت خاطراتی خوش از تبریز در کنار ایفای هنر یکایک شرکت‌کنندگان این جشنواره گفت.

در این پیام آمده است:

" به نام خداوند صحنه‌ها

پرده اول: از کودکی زائرت بوده‌ایم، از آغازین لحظات عمرمان عاشقت بوده‌ایم، از آن لحظه که به زبان مادری سخن گفتیم، «بو مملکتین سرور و سالاری رضادی» ورد زبانمان بود و حالا در منتهی علیه ذهن و خیالمان، میزبان مهمانانت شده‌ایم.

السلام و علیک یا علی بن موسی الرضا

پرده دوم: باید اهل خراسان باشی تا میزبان مهمانان رضوی شوی. باید مشهدی باشی و اول هر صبح رو به حرم سلامی بدهی و خادمی شاه خراسان را فخر هر دو جهان بدانی. اما عشق از سویی و هنر از سوی دیگر، این معادلات را طوری کنار هم می‌چیند که در تبریز، افتخار میزبانی از مهمانان رضوی بشود پررنگ‌ترین برگ افتخار عمر یک آذربایجانی.

و حالا به واسطه تئاتر، این هنر صحنه‌ها، به خود می‌بالیم ک میزبان قدوم مهمانان ثامن الحجج هستیم.

و فخر این میزبانی همانا در سخن شهریار ملک سخن چه زیبا جلوه می‌کند که ‹› شهر تبریز است و جان قربان جانان می‌کند، سرمه چشم از غبار کفش مهمان می‌کند››

پرده آخر: چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، به میزبانی کهن شهر تبریز بهانه‌ای است برای اتحاد عشاق، بهانه‌ای برای عشق‌ورزی به سیره رضوی پرداخت به آن در فرم تئاتر

ما این میزبانی را مبارک شمرده و تمام جهدمان را برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره به خدمت گرفته‌ایم

خاطره خوش از تبریز در کنار ایفای هنر یکایک شما عزیزان و تفهیم سیره رضوی تمام آن چیزی است که ما برای آن یک دل شده‌ایم

رضای امام رئوف و مهمانان رضوی تمام خیر و برکت این جشنواره و گردهمایی برای این خطه خواهد بود

با آرزوی توفیق"

احمد رجب پور، دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی

گفتنی است چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از 6 تا 9 مردادماه به میزبانی تبریز در حال برگزاری است که مراسم اختتامیه آن نیز از ساعت 21:30 امشب برگزار می‌شود.




نظرات کاربران