در حال بارگذاری ...
جشنواره سراسری تئاتر رضوی؛

پیام دبیر تخصصی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی

دبیر تخصصی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با انتشار پیامی برای ساختن آینده‌ای روشن برای تئاتر ابراز امیدواری کرد.

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره از ساعت 21:30 امشب در آمفی‌تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز برگزار می‌شود.

به همین مناسبت مهدی لزیری، دبیر تخصصی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی با انتشار پیامی، برای ساختن آینده‌ای روشن ابراز امیدواری کرد.

در این پیام آمده است:

" امروزه تئاتر در سالن‌های حقیر و تاریک و نمور به دور از تجملات اجرا می‌شود،

ولی چه باک..!

آن‌ها پیامی دارند؛ و رسالتی که می‌بایست آن را به تماشاگران خود برسانند. و این رسالت تئاتر بسی شگرف و عمیق باید باشد؛ که جامعه را به سمت آرامش و آینده‌ای روشن هدایت کند. و چه زیباست که امروز با تمسک به حضرت ثامن‌الحجج (ع) صحنه تئاتر را زیباتر و نورانی‌تر می‌بینیم.

اما آنچه به نظر باید مورد توجه باشد این نکته است که؛ تئاتر سراسری رضوی در ایستگاه چهاردهم خود و نیز در آینده و سایر دوره‌ها چه چشم‌اندازی را برای خود تعریف کرده است. تئاتر امروز باید به چالش‌های انسان امروز و نیازهای روحی و روانی آن بپردازد.

 انسان قرن بیست و یکم نیازمند محبت و اعتمادبه‌نفس می‌باشد.

 چه پشتوانه‌ای بهتر از خداوند و امید به خدا...

پس امیدوارم چراغ صحنه‌های ما همواره روشن، دلمان با خدا، دستمان در دستان هم باشد؛ تا آینده‌ای روشن را رقم زنیم. تا آیندگان از ما به نیکی یاد کنند.

به امید روزهای روشن

موفق باشید"

مهدی لزیری؛ دبیر تخصصی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی

گفتنی است چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از 6 تا 9 مردادماه به میزبانی تبریز در حال برگزاری است که مراسم اختتامیه آن نیز از ساعت 21:30 امشب برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

با معرفی برگزیدگان

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی به ایستگاه پایانی رسید
با معرفی برگزیدگان

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر آذربایجان شرقی به ایستگاه پایانی رسید

آئین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان آذربایجان شرقی، با حضور مدیران، مسئولان، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی، روز سه‌شنبه 9 آبان، در تالار تربیت تئاتر شهر تبریز با تجلیل از نفرات و آثار برگزیده برگزار شد.

|

نظرات کاربران