در حال بارگذاری ...
پیام مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران به چهاردهمین جشنواره رضوی

هنرماناترین وسیله برای به تصویر کشیدن فرهنگ و اعتقادات است

مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران پیامی را به جشنواره سراسری تئاتر رضوی صادر کرد.

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره از ساعت 21:30 امشب در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز برگزار می شود.

به همین مناسبت حمید نیلی، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با ارسال پیامی، از کسانی که در برپایی این جشنواره تلاش نمودند، قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

"اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی

هنر، ماناترین وسیله برای به تصویر کشیدن فرهنگ و اعتقادات است که کلام و پیام را جان بخشیده و سالیان سال چون دٌرّی گرانبها، چشم نواز و زیبا، چراغ راه باشد. دراین میان هنر تئاتر هنری گویا و مصور برای تحقق این امر است.

و چه زیباست تنفس در جشنواره ای که به نام ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(علیه آلاف تحیه و الثنا) مزین شده است و عطر خوش بیانات و سخنان گهر بار ایشان در تک تک تولیدات، روح و جان انسان را طراوت بخشد.

امسال هم این رویداد به صحنه اجرا درآمد تا فضای هنرهای نمایشی آکنده به رایحه عطر رضوی باشد، به این امید که امام هشتم دست گیر ما باشد در روز محشر...

در پایان لازم می دانم از هنر دوستان و همکارانی که در برپایی این جشنواره تلاش کردند تشکر و قدر دانی نمایم.

خدا قوت"

حمید نیلی؛ مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران

گفتنی است چهارهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از 6 تا 9 مردادماه به میزبانی تبریز در حال برگزاری است که مراسم اختتامیه آن نیز از ساعت 21:30 امشب برگزار می شود.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

نظرات کاربران