در حال بارگذاری ...

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت اختتامیه جشنواره چهاردهم

استاندار آذربایجان‌شرقی پیامی را به چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی صادر کرد.

به گزارش آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره از ساعت 21:30 امشب در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز برگزار می شود.

به همین مناسبت دکتر محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی با ارسال پیامی، ضمن قدردانی از دست اندرکاران، برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در جشنواره چهاردهم، برگزاری جشنواره سراسری تئاتر رضوی را برگ زرین دیگری در کتاب افتخار آذربایجان دانست.

در متن پیام استاندار آذربایجان شرقی آمده است:

"ایران عزیز،‌ مفتخر و معطر به حضور ستاره تابناکی از منظومه ولایت و امامت است که چشمه‌های علم، فضیلت و کمالش پس از قرن‌ها همچنان بر زبان و قلم هنرمندان و صاحب‌دلان جاری است.

شناخت و ‌معرفی ابعاد وجودی، ‌فضایل و مناقب آن امام مهربانی‌ها با زبان هنر تلاش ارزنده‌ای است که هنرمندان متعهد،‌ نیک‌اندیش و دلسوز ایران اسلامی گام در این مسیر نهاده‌اند.

جشنواره تئاتر رضوی که اینک، تبریز ولایت‌مدار،‌ میزبان چهاردهمین دوره‌ی آن است،‌ بستری مناسب برای فعالان عرصه‌ی پرطراوت و امیدبخش هنر نمایش، در راه اعتلای سرمایه‌های معنوی و فرهنگی مکتب تشیع و ملت بزرگ ایران است.

به یقین، بیان آموزه‌های تعالی‌بخش و مبتنی بر اعتدال و خردورزی‌ آن امام رئوف نیز در قالب هنر تاثیرگذاری چون تئاتر، می‌تواند طراوتی نو به آهنگ زندگی در دنیای متلاطم امروزی ببخشد.

اینجانب برگزاری جشنواره معنوی رضوی را برگ زرین دیگری در کتاب قطور افتخارات فرهنگی تاریخ آذربایجان می‌دانم و خالصانه از کلیه دست‌اندرکاران، برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این جشنواره فرهنگی و هنری سپاس‌گزاری می‌نمایم.

مسئولان اجرایی و هنرمندان استان آذربایجان‌شرقی و تبریزِ از هنر لبریز، ‌با جان و دل آماده میزبانی شایسته از این رویداد مهم فرهنگی هستند. امیدوارم با بهره‌گیری از یاد و نام نیکوی حضرت علی‌‌ابن موسی‌الرضا (علیه‌السلام)، ‌شاهد تداوم این گونه اقدام‌های ارزشمند و رشد و بالندگی ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها باشیم."

محمدرضا پورمحمدی؛ استاندار آذربایجان‌‌شرقی

گفتنی است چهارهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از 6 تا 9 مردادماه به میزبانی تبریز در حال برگزاری است که مراسم اختتامیه آن نیز از ساعت 21:30 امشب برگزار می شود.




مطالب مرتبط

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، نوشت آنچه که امروز به عنوان هنر تئاتر متبلور شده و به منصه‌ ظهور رسیده، به واقع ثمره‌ اندیشه‌ انسان‌هایی فرهنگ مدار است که باورهای الهی،‌ انسانی و اجتماعی را ...

|

پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

پیام استاندار آذربایجان‌شرقی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند

استاندار آذربایجان‌شرقی، در پیامی به مناسبت برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای سهند در تبریز، این رویداد را محلی برای نمایش تنوع و تعدد نگرش‌ها و ‌اندیشه‌ها دانست که فضایی مناسب را فراهم می‌کند تا اصحاب هنر در کنار هم قرار بگیرند.

|

نظرات کاربران