در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «جایی برای هیچ‌کس»:

تلاش کردیم اجرایی خوب داشته داشتیم

کارگردان نمایش «جایی برای هیچ‌کس» گفت: نمایش ما در روز دوم جشنواره اجرا شد. در این اجرا تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

به گزارش آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، «رضا خدادبیکی» کارگردان نمایش «جایی برای هیچ‌کس» پس از اجرای این نمایش اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده نمایش ما در روز دوم جشنواره اجرا شد. در این اجرا تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی افزود: باید از تماشاگران پرسید که اجرای این نمایش تا چه میزان رضایت‌بخش بود اما فکر می‌کنم بچه‌ها زحمتشان را کشیدند. حدود 3 هزار کیلومتر را طی کردیم تا در این جشنواره شرکت کنیم. بالاخره جشنواره است و نمی‌توان از همه‌چیز مطمئن بود چرا که ممکن است یک جای کار کم بیاورید.

خدادبیکی در رابطه با حضورش در تبریز خاطرنشان کرد: این برای دومین بار است که برای شرکت در جشنواره به تبریز آمده‌ام. قبلاً برای حضور در جشنواره دفاع مقدس در این شهر حضور داشتم. بچه‌های تئاتر اینجا بسیار خونگرم، خوب و مهمان‌نواز هستند. هم دفعه قبل و هم این بار از حضور در این شهر لذت بردیم.

وی ادامه داد: خیلی از حضور آن‌ها تشکر می‌کنم چون با تمام وجود اینجا بودند و اگر اجرایمان خوب بوده باشد آن را به دوستان حاضر در سالن، بچه‌های نور و دوستان نمایشی که می‌شناسم، تقدیم می‌کنم.




نظرات کاربران