در حال بارگذاری ...
چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی:

پایان روز دوم با نمایش «جایی برای هیچ‌کس»

دومین روز از چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی شامگاه دوشنبه با اجرای نمایش «جایی برای هیچ‌کس» به پایان رسید.

به گزارش آذربایجان شرقی، به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، نمایش «جایی برای هیچ‌کس» به عنوان آخرین نمایش روز دوم این دوره از جشنواره از ساعت 20:30 امروز (دوشنبه) در سالن استاد اقبال آذر مجتمع فرهنگی و هنری 29 بهمن تبریز روی صحنه رفت.

این نمایش توسط گروهی از استان سیستان و بلوچستان اجرا شد که نویسندگی و کارگردانی آن را به ترتیب «آتوسا ریگی» و «رضا خداداد بیگی» بر عهده داشته‌اند. «نگین قاسم‌زاده» نیز به عنوان دستیار کارگردان در این نمایش حضور داشت.

«رامین رخ فروز»، «آناهیتا ریسباف»، «نگین قاسم‌زاده»، «ساغر کیخا» و «ندا پیری» به عنوان بازیگر در این نمایش ایفای نقش کردند. «حمید گلشاهی» و «مزار اربابی» نیز تعزیه‌خوانان این نمایش بودند.
«مهدی حجتی»، «محمدعلی راجپوت»، «آناهیتا ریسباف» و «سیمین سلطانی» نیز به ترتیب به عنوان طراح صحنه، طراح نور، طراح گریم و طراح لباس در این نمایش حضور داشتند.

طراحی پوستر و بروشور این نمایش بر عهده «نیما سپاهی» بوده و «فاطمه ارباب» نیز، منشی صحنه این نمایش بود. «تهمتن شهرکی» نیز مدیر صحنه و مسئولیت فنی این نمایش را عهده‌دار بود.

در خلاصه نمایش «جایی برای هیچ‌کس» آمده است: «خانواده‌ای معمولی در سیستان با مشکل بی‌آبی و خشک‌سالی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و برادرشان برای مایحتاج همسر و خواهرانش مجبور به گازوئیل کشی است. با شروع دوباره بیماری نازپری (خواهر کوچک‌تر)، این خانواده دچار تنش می‌شود. از یک‌سو گل پری (خواهر بزرگ‌تر) برای شفای نازپری اصرار بر انجام نذر پدرشان را دارد و از سوی دیگر برادرشان به خاطر مشکلاتی که با پدرشان داشته، قصد انجام نذر را ندارد و...»




نظرات کاربران